سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تیتر امشب - جزئیات تازه از بازداشت تفنگداران آمریکایی

958 بازدید8 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
monazereh

monazerehکاربر monazereh

برنامه تیترامشب شبکه خبرکانال برنامه تیترامشب شبکه خبر

فرمانده نیروی دریایی سپاه: اگر آمریکا، در پی بازداشت تفنگداران خود در آب های سرزمینی ایران، رفتار خصمانه و اقدام عملی انجام می داد، با مصیبتی مواجه می شد که در تاریخ این کشور بی سابقه بود.
دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در برنامه تیتر امشب و درباره جزئیات تازه از بازداشت تفنگداران آمریکایی گفت: پس از دستگیری آمریکایی ها، نخستین چیزی که آنها ابراز کردند این بود که نمی دانستند وارد آب های سرزمینی ایران شده اند.

دریادار فدوی در توضیح آب های سرزمینی گفت: آب های سرزمینی هر کشور، حتی برای شناورهای نظامی و ناوهای جنگی نیز قابل عبور است مشروط بر اینکه عبور شناورهای نظامی بی ضرر باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حضور آمریکایی ها در خلیج فارس را باعث ناامنی منطقه و شر می داند از این رو عبور آنها از آب های سرزمینی ما نمی تواند بی ضرر تلقی شود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها بر خلاف ادعاهای بزرگ مثل تسلط کامل بر تمامی واحدهای نظامی خود، تا دو ساعت متوجه نشدند که تفنگداران شان کجا هستند و ما به آنها اطلاع دادیم که ده تفنگدار آنها در اختیار ما هستند و از وضع سلامتی آنها مطمئن شان کردیم.

دریادار فدوی با تاکید بر اینکه ما در دو نوبت و از موضع قدرت و با ابتکار عمل بالا به آمریکایی ها پیام دادیم گفت: در این پیام ها اعلام کردیم که اگر آمریکاف اقدام خصمانه ای انجام دهد، آرایش موشکی ما، تمامی تجهیزات نظامی آنها در خلیج فارس را نابود می کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پاسخ به اینکه این پیام ما صرفا یک ادعا بوده یا واقعا عملی است اظهار داشت: چهار ماه پیش فرمانده نیروی دریایی آمریکا از پژوهشگران صنایع دفاعی این کشور خواست تا ناوهای جنگی را از شر باروت نجات دهند. زیرا تمامی ناوهای جنگی همچون بشکه باروت و انبار مهمات هستند و یک موشک قادر است ناو را منفجر کند.
دریادار فدوی افزود: یک ناو هواپیمابر 13 میلیارد دلاری با شش هزار نیروی نظامی مستقر در آن، فقط به واسطه یک موشک و به خاطر مهمات موجود در آن منفجر و نابود می شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره تماس هایی که پس از بازداشت تفنگداران آمریکایی گرفته شده بود گفت: ما با قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و شورای عالی امنیت ملی تماس گرفتیم و پس از آن آقای ظریف وزیر امور خارجه و آقای عراقچی تماس و در جریان جزییات قرار گرفتند.

دریادار فدوی در پایان در پاسخ به اینکه آیا این اتفاق و رفع تحریم ها ارتباطی با هم داشته اند یا خیر تصریح کرد: هیچ عامل و فشاری تاکنون نتوانسته است روند پیشرفت انقلاب و نقشه راه جمهوری اسلامی ایران را مختل کند. انقلاب اسلامی ایران طی 37 سال گذشته همواره قدرت استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش