سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تیتر امشب - رکورد امدادرسانی هلال احمر یازده دقیقه شد

650 بازدید8 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
monazereh

monazerehکاربر monazereh

برنامه تیترامشب شبکه خبرکانال برنامه تیترامشب شبکه خبر

به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر، رکوردخدمات رسانی این جمعیت به مصدومین و نیازمندان، حدود ۱۱ دقیقه است ودرتلاشیم این زمان را به هفت دقیقه کاهش دهیم.
علی اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در برنامه تیتر امشب شبکه خبرگفت: در ایام نوروز بیش ازآنچه که وظیفه ی ما بود انجام داده ایم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت به دنبال فرهنگسازی میان مردم و عامه است ادامه داد: اقدامات هلال احمر از نظرکمی و کیفی نسبت به سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

احمدی که حضورش در جمعیت هلال احمر هنوز یکساله نشده است افزود: توانسته ایم در نخستین روزهای سال 95 بالای 55 هزار نفر را امدادرسانی کنیم و حدود 2500 نفر را از مرگ نجات دهیم.
او همچنین به 300 مورد رهاسازی از بند حادثه به صورت فنی در تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت: پایگاه های این جمعیت در سراسر کشور اعلام کردند حدود 22 هزار نفر از خدمات سرپایی هلال احمر و دو هزار نفر از امداد جاده ای ما بهره مند شدند.
احمدی با اشاره به امدادرسانی و نظارت بر حادثه های احتمالی درزمان اوج سفرهای نوروزی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در سراسرکشور حدود 571 پایگاه ثابت، 185 پایگاه سیار، 16 پایگاه هوایی مجهز به 1026 آمبولانس، 364 خودروی امداد و نجات، ‌حدود 130 موتور آمبولانس در مواقع ترافیک و تعداد قابل توجهی خودروهای عملیاتی و ارتباطی در مواقع ایجاد اشکال و تشدید ترافیک جاده ای و مسدود شدن احتمالی مسیرهای ارتباطی را به خدمت گرفته است.
او تصریح کرد: این جمعیت توانسته با کمک و یاری گروه های جوانان، پزشکان و امدادرسانان حدود هزار و 273 پایگاه امدادرسانی را برای خدمت به هم میهنان کشورمان ایجاد و مدیریت کند.
او افزود: بیش از 240 مورد پرواز هلی کوپتر توسط امدادرسانان هلال احمر در نوروز 95 انجام شده است.
احمدی با بیان اینکه در آستانه یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر که البته در فدراسیون جهانی به نام جمعیت شیر و خورشید به ثبت رسیده افزود: جمعیت هلال احمر ایران به نقل از فدراسیون جهانی هلال احمر و صلیب سرخ از قدرتمندترین جمعیت های فعال در دنیاست که در صحنه های داخلی و برون مرزی همیشه حضوری پررنگ داشته است.
او در ادامه به پاره ای از اقدامات قابل توجه هلال احمر در سال 94 اشاره کرد و گفت: حضور این جمعیت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، انتقال و درمان مجروحین و کشته شدگان حادثه منا، راهپیمایی 28 صفر سال 94 و اقدامات برون مرزی دیگری از قبیل امدادرسانی به جنگزده های یمن و آسیب دیدگان پاکستانی پررنگ بوده است.
احمدی رویکرد جمعیت هلال احمر در آینده را اینگونه توصیف کرد که در راستای برنامه ششم توسعه، برنامه پنج ساله درون سازمانی برای بهسازی و پیشبرد و توسعه اقدامات عملیاتی جمعیت مد نظر ماست که اهم آن، آموزش همگانی با رویکرد «هر خانواده یک جمعیت را می توان نام برد»‌.

او افزود: سامانه اطلاع رسانی جمعیت به صورت برخط از موضع امداد و نجات در حال گسترش و توسعه است که به زودی در شش ماهه اول امسال از آن رونمایی خواهد شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور استاندارد امدادرسانی این جمعیت را در مناطق حادثه خیز حدود 501 پایگاه ثابت در کل کشور که البته از تجهیزات کامل امدادرسانی برخوردارند بیان کرد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: اقدامات این جمعیت در ایام نوروز عالی نبوده اما نمره همکاران من بالای 17 است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش