سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تیتر امشب - ما باید اینقدر قوی شویم که امنیت ایران را بیمه کنیم

1,476 بازدید8 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
monazereh

monazerehکاربر monazereh

برنامه تیترامشب شبکه خبرکانال برنامه تیترامشب شبکه خبر

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما شروع کننده جنگ نیستیم، ولی غافلگیر هم نباید باشیم. ما باید اینقدر قوی شویم که امنیت این ملت بزرگ را بیمه کنیم.
سردار حاجی زاده در برنامه تیتر امشب با اعلام این خبر گفت: برخی قطعات که کاربرد دو گانه در صنایع دیگر و صنایع موشکی داشتند مثل خازن ها و یا رله ها با هدایت آمریکایی ها با اشکالات فنی به ما فروخته شده بود که می توانست در فرآیند تولید موشک خرابکاری ایجاد کند، اما با هوشیاری فرزندان این ملت نتوانستند به اهداف خود برسند.
حاجی زاده افزود: سرویس های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیسی و انگلیس بسیج شده بودند برای عقیم سازی فعالیت های موشکی ایران که ما با تمرکز بر تولید این قطعات در داخل این نقشه ها را بر آب کردیم.

سردار حاجی زاده با اشاره به برگزاری رزمایش سپاه پاسداران گفت: رزمایش برای ارتقاء آمادگی همه یگان های نظامی ضروری است. مثل بازی تدارکاتی برای بازیهای فوتبال و یا سایر ورزش هاست. ما هم این آمادگی را برای سطوح پایین تا بالاترین سطح انجام می دهیم، تا اطمینان حاصل پیدا کنیم که کار تیمی ما در شرایط خوبی است. حالا ممکن است مسایل موشکی جنبه های منطقه ای و بین المللی پیدا می کند، اگر این کار را نکنیم، آمادگی های ما از بین می رود.

حاجی زاده تأکید کرد: ما اگر رزمایش های خودمان را انجام ندهیم، آمادگی لازم را نخواهیم داشت. آمریکایی ها مخالفان اصلی این کار طبیعی ما هستند. آنها سعی می کنند هزینه رزمایش ما را بالا ببرند.
ما هرسال این برنامه را داریم و قبل از برجام هیچ گونه فشاری بر علیه ما نبود. اما بعد از برجام این فشارها افزایش پیدا کرده است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند بعد از برجام آنها سراغ برنامه موشکی یا مسایل حقوق بشری خواهند رفت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حک شدن این جمله بر روی موشک ها که «اسرائیل باید از بین برود»، گفت: این انتخاب سلیقه بچه های هوا فضای سپاه بود. زمان جنگ هم معمول بوده است. این پیام امام راحل را به زبان فارسی و عربی می نوشتند. اما اینکه در حال حاضر هیاهو ایجاد می کنند، آن ها اساسا مخالفتشان با قدرت دفاعی ماست. آن ها دوست دارند ایران هم مثل عراق، سوریه و یا یمن شود. ما برای امنیت خودمان این کار را می کنیم. ما حتی برای تجهیزات پدافندی محدودیت داریم. آنها مایل هستند ایران هم کشور بی ثباتی بشود. به عنوان مثال شهری مثل سنجار که ایزدی بودند و نه سنی بودند و نه شیعه. دختران 14 ساله را نیز در آنجا به بردگی جنسی بردند. آمریکایی ها تلاش می کنند ناامنی را در این کشور گسترش دهند.

حاجی زاده افزود: اتفاقی که بین عربستان و یمن افتاد، نیز همین است. چرا جنگ عراق بر علیه ایران اتفاق افتاد، چون احساس کردند ایران ضعیف است. ما به دنبال ایجاد امنیت هستیم و این جو سازی ها به دنبال این هستند که قدرت دفاعی ما را از بین ببرند.

حاجی زاده در خصوص تهاجمی بودن یا تدافعی بودن موشک ها نیز گفت: من یک سئوال را می پرسم، هواپیمای اف 15 ، یک هواپیمای آمریکایی است، آیا تهاجمی هست یا نه؟ موشک کروز تدافعی است یا تهاجمی. اما اینکه از این تسلیحات استفاده بکنیم به اراده برمی گردد، و ما اراده ای برای راه انداختن جنگ نداریم، اما نمی توانیم امنیت کشور را ایجاد کنیم، مگر اینکه امکانات تهاجمی و آفندی داشته باشیم.

حاجی زاده در خصوص شهرهای موشکی ایران، نیز گفت: ما حدود 31 سال است روی بحث موشکی کار می کنیم، از بحث تحقیقات، ساخت و تولید تا ایجاد مراکز زیرزمینی برای نگهداری این موشک ها. ما در بخش نظامی و در ساخت تونل قوی ترین هستیم در کل کشور. کار حفاری تونل شبانه روزی است. ایجاد سیلوها، ایجاد فضای زیرزمینی و شبانه روز دوستان ما دارند کار می کنند. در بخش پدافند هم کار شده است. ما شروع کننده جنگ نیستیم، ولی غافلگیر هم نباید باشیم. ما باید اینقدر قوی شویم که امنیت این ملت بزرگ را بیمه کنیم. ما وظیفه داریم به عنوان امانت دارهای ملت ایران دیوانه ای نتواند از بیرون مشکلی برای مردم ایران بوجود آورد و امنیت مردم خط قرمز ماست. با کسی معامله نمی کنیم. پاسداران ما کوتاه نخواهد آمد.

حاجی زاده تأکید کرد: همه مسئولین باید کمک کنند، تا تقویت بکنیم قدرت دفاعی کشور را. تعدادی از موشک های ما عمود و آماده پرتاب است. موشک های سوخت زده ظرف زمان کوتاهی آماده پرتاب است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش