سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تیتر امشب - بررسی چرایی قهر و آشتی های کی روش

989 بازدید8 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
monazereh

monazerehکاربر monazereh

برنامه تیترامشب شبکه خبرکانال برنامه تیترامشب شبکه خبر

خداحافظی کی روش پس از پایان بازی ایران وعمان در مستطیل سبز سبب شد تا شبکه خبر به دغدغه تیم ملی فوتبال که در راه جام جهانی فوتبال است، بپردازد.
سعید مدنی مدیرمسئول کیهان ورزشی با حضور در برنامه تیتر امشب گفت: امروز فوتبال دست اهل آن نیست و مدیریت آن ارتباطی با فوتبال ندارد و آقای کفاشیان از جنس فوتبال نیست. چه کسی آقای کفاشیان را وارد فدراسیون فوتبال کرد. آقای کفاشیان مدام در حال شوخی و خنده است و به جای پاسخ جدی سخنانی را بیان می کند که اصلا حرفه ای نیست.
مدیر مسئول کیهان ورزشی تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ایران در مسائل مربیگری و ساماندهی حاشیه های آن به مدیریت جدی نیاز دارد هر چند در نتیجه گیری ها و از لحاظ فنی ظاهراً در مجموع نتایج رضایت بخشی دارد.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: مردم و تماشاگران هم از عملکرد تیم ملی راضی هستند هر چند بحث های تخصصی و فنی وجود دارد و برخلاف همه انتقادها در مجموع عملکرد تیم ملی در دوره کی روش موفق ارزیابی می شود.
او افزود: اما اتفاقاتی که در حاشیه تیم ملی می افتد و آقای کی روش گاهی عصبانی می شود و تهدید به استعفاء می کند باید بررسی شود که در پشت پرده چه مسائلی اتفاق می افتد و معتقدم که مدیریت یا شیوه مدیریت در فوتبال کشورمان با چالش روبروست و باید مسئله کی روش را در بعد مدیریت فوتبال جستجو کرد.
مدیرمسئول کیهان ورزشی گفت: وظیفه مدیریت فوتبال است که پاسخ دهد که چرا کی روش این مسائل را ایجاد می کند و این روند به طور عادی و با شکل منطقی پیگیری نمی شود و این رفتار فرسایشی ادامه دارد.
اوافزود: بحث اصلی من فقط مدیریت فوتبال کشور است و همه می دانند که آقای کفاشیان باوجود مدیریت و سابقه درخشان در ورزش کشور، چگونه به فدراسیون فوتبال وارد شد در حالیکه باید مدیریت فوتبال کشورمان از میان بدنه این جامعه ورزشی ایجاد شود و اهالی فوتبال می دانند که چه کسی یا کسانی آقای کفاشیان را وارد فوتبال کردند.
مدنی همچنین گفت: اگر از روز اول کی روش با شناخت و اطلاعات دقیق وارد فوتبال ما شده است نباید طلبکار باشد اما اگر اطلاعات غیردقیق به وی داده اند باید همان افراد پاسخگو باشند و البته کی روش هم به دلیل شیوه مدیریت فوتبال کشورمان، با رویکرد خاص خود مسئله را پیش می برد.
وی افزود: فوتبال ایران به مدیریت اهالی فوتبال نیاز دارد و متأسفانه زمانی به عنوان تیم نخست آسیا در جام جهانی حضور می یافتیم و بازی های درخشانی با لهستان و شوروی انجام دادیم و تیم های باشگاهی ما در صدر قهرمانان باشگاه های آسیا قرار داشتند اما امروز در شرایط دیگری قرار داریم.
در ادامه برنامه آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال گفت: اصلا بحث ماندن و رفتن آقای کی روش نیست، و
هدف کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی ماندن در ایران است.
آقاجانیان در تماس تلفنی با برنامه تیتر امشب افزود: آقای کی روش از اول هم با شناخت وضع موجود و البته با توجه به وعده ها و قول ها که مسئولان می دادند قرارداد خود را امضاء کرد و حتی بعد از مسابقات جام جهانی برنامه خود را تا سال 2018 به مسئولان فدراسیون داد.
او تصریح کرد : هدف ما در این دوره علاوه به صعود به جام جهانی ، رفتن به دور دوم است و هدف کی روش ایجاد اتحاد همه جانبه برای موفقیت تیم ملی ایران است اما امکانات می خواهد از جمله زمین خوب ، اردو های منظم و بازی های تدارکاتی مناسب برای بازیکنان جوان تیم ملی.
آقاجانیان گفت:‌ هنوز زمین خوب نداریم و لباس تیم ملی یک مساله است و برای بازی اخیر در زمین پژوهشگاه صنعت نفت تمرین کردیم اما اگر بخواهیم تیم ملی به شرایط بهتری برسد باید امکانات بهتری هم فراهم شود و از مسئولان رده بالا می خواهیم از این موضوع حمایت کنند.
هومن افاضلی کارشناس فوتبال دیگر مهمان برنامه با بیان اینکه در حوزه مسائل فنی اگر بحث هایی وجود دارد در همه جای دنیا دیده می شود و حتی به قهرمان فوتبال جهان هم انتقاد می کنند و باید در بعد مدیریتی تیم ملی و ایجاد تدارکات و اردو هم ارزیابی ها صورت گیرد و مدیریت این داستان هم ساماندهی شود.
او با اشاره به همکاری خود در معرفی و جذب آقای کی روش گفت: اگر از همان ابتدا برنامه های آموزشی آقای کی روش را برای بدنه فوتبال کشورمان ساماندهی می کردیم به راحتی می توانستیم در تیم ملی هم بهره برداری کنیم و در ساماندهی این موارد مدیریت تیم ملی نقش اساسی دارد.
افاضلی افزود: تیم ملی در دوره کی روش راه خود را رفته است هر چند انتقادهایی مطرح می شد و مانند دوره های قبل در جام جهانی حضور یافتیم اما در جام ملت های آسیا انتظارات به خوبی برآورده نشد.
او گفت: باید دید امکانات فوتبال ما چقدر و توقعات کی روش چقدر منطقی است و امیدواریم به زودی در جلسه با حضور مسئولان ورزشی کشور این مسائل تصمیم گیری و شفاف سازی شود.
افاضلی افزود: می توانستیم مانند مربی خارجی تیم ملی واترپلو از دانش فنی کی روش هم در فوتبال هم استفاده کنیم که این طور نشد و تعامل خوبی مشاهده نمی شود که بتوانیم دانش این سرمربی را وارد فوتبال ایران کنیم.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش