سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

درمان بواسیر

592 بازدید4 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
behzad202020

behzad202020کاربر behzad202020

behzad202020کانال behzad202020

درمان بواسیر
اگر دچار بیماری بواسیر شده اید ، نگران نباشید ، با شیوه های جدید وکاربردی می توان این بیماری را کاملا درمان کرد. درمان بواسیر به چند شیوه متفاوت انجام میشود، که انتخاب شیوه درمان مناسب ، بستگی به شرایط بیمار دارد.

بیمارانی که دچار بیماری بواسیر می شوند می بایست فورا برای درمان اقدام نمایند زیرا ، بیماری بواسیر ، در ناحیه ای از بدن قراردارد که در راه رفتن و قدم زدن ، نشستن و انجام فعالیت های روزمره تاثیر بسزایی دارد .

بواسیر چیست ؟
بواسیر ممکن است یک زائده ای باشد که از ناحیه مقعدی بیرون میزند و همراه با درد و سوزش و خونریزی میباشد فرد دیگر به راحتی نمیتواند اجابت مزاج کند و این مسئله برای بیمار آزاردهنده میشود. گاهی بواسیر ممکن است در داخل ناحیه مقعدی ایجاد شود که در این صورت بیمار خون در مدفوع خود میبیند و یا در هنگام اجابت مزاج دچار درد و سوزش می شود وگاهی هم بواسیر داخلی بدون نشانه و علائم میباشد.

برای اینکه دچار این بیماری نشویم باید نکات بعد درمان که در پایین ذکر شده توجه کنیم. برای درمان بواسیر باید توجه کنید که اول باید برای تشخیص بیماری و این که بواسیر نوع چند است به پزشک مراجعه کنید و هیچ درمانی را بدون مشورت پزشک انجام ندهید .

درمان بواسیر
درمان بواسیر با استفاده از لیزر ( لیزر بواسیر )
درمانی جدید که بدون درد و خونریزی و در مدت زمان بسیار کمتر از جراحی بواسیر ، انجام می شود ، در لیزر بواسیر به بافت های ناحیه مورد نظر آسیبی نمیرسد و بیشتر درمان با توسط لیزر انجام میشود ، برای آشنایی بیشتر با لیزر بواسیر اینجا کلیک نمایید و یا به صفحه لیزر بواسیر مراجعه نمایید.

درمان بواسیر با استفاده از رابر:
روشی که از آن اغلب در درمان بواسیر داخلی استفاده می شود و بدین شکل عمل میکند که از باند پلاستیکی (رابربند) برای بستن زایده هموروئید استفاده میشود ، جریان خون قطع شده و تقریبا پس از یک الی دو هفته کوچک شده ومی افتد. لازم به ذکر است این روش کمی دردناک است اما دارای عوارض کمتری نسبت به جراحی بواسیر است

در این روش بیهوشی وجود ندارد و با بی حسی موضعی انجام میشود ، میتوان گفت اغلب در یک جلسه به صورت سرپایی درمطب انجام می شود.

درمان بواسیر با استفاده از جراحی :
اقدام به جراحی آخرین مرحله در درمان هموروئید است ، شاید برای زمانی که هموروئید بیمار بسیار بزرگ است و خونریزی آن زیاد است و با هیچ کدام از روش های درمانی ، بیماری رفع نشده باشد.

درمان بواسیر با استفاده از جراحی در مراکز درمانی مجهز تر مانند بیمارتان ها و کلینیک ها انجام می شود چرا که در اغلب موارد نیاز به بیهشی قبل از درمان و بستر پس از درمان است.

جلوگیری از بیماری بواسیر
​با نشستن یا ایستادن زیاد و چاقی یا رژیم غذایی نادرست ، نداشتن فیبر در وعده های غذایی ، ارثی بودن این بیماری ، فشار به بالشکهای مقعدی ، یبوست یا اسهال بیش از حد ، بیماری های گوارشی و کبدی منجر به بیماری بواسیر است برای جلوگیری از این بیماری باید از این موارد بالا دوری کرد.

باید ورزش را در برنامه روزانه خود بگذارید منظور از ورزش کردن ،ورزشهای سنگین نمیباشد بلکه یک پیاده روی هم برای جلوگیری از بواسیر کافی میباشد.

نوشیدن آب و مایعات فراوان باعث میشود مدفوع نرم شود و راحتر دفع شود اگر شما مایعات کم بنوشید دچار یبوست میشوید و این خشکی مدفوع باعث زخم شدن و پارگی بالشکهای مقعدی میشود و نتیجه آن بیماری بواسیر است.

اما اگر این بیماری ارثی باشد با کوچکترین اختلال در بدن این بیماری نماینگر میشود. و باید درمان شود.

و آنهایی که بیماری گوارشی یا روده و یا بیماری کبدی دارند و یا کبد به درستی کار نمیکند موجب این بیماری میشود. باید تمامی این موارد را رعایت کنیم تا از این بیماری بدور باشیم.

منبع : https://hemorrhoid-iran.com/hemorrhoid.php

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش