سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه برای لوازم آرایش

4,271 بازدید5 سال پيش
  • 7 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه برای لوازم آرایش
- دارندگان قلم مو آرایشگر DIY
- ذخیره سازی رژ لب و ریمل مژه و ابرو
- صفحه نمایش غریب ناز
- صفحه نمایش ریسندگی با استفاده از spinner fidget
- هک کردن کانتینر Prinkles
- سازمان دهنده کشو آرایش
- سازنده گوشواره
- صورت آرایش قلم مو
- نمونه سفر سفر DIY
- ترفند کانتینر لنزهای تماس با
- مومیایی کردن لب های DIY
- برجسته رنگین کمان ناز
- ریمل مژه و ابرو خود را از دست ندهید
همه ما عاشق محصولات زیبایی بسته بندی شده است که همچنین طرح های خوبی بر روی آنها دارد، اما درباره ذخیره سازی آرایش؟ اگر شما به دنبال راه هایی برای تزئین و حتی محصولات ذخیره سازی آرایش خود هستید، این ویدیو برای شما مناسب است. ما راه های زیبا برای ایجاد طرح های مختلف برای ذخیره سازی غرور خود را نشان می دهد و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد محصولات آرایش خود را با شما از راه های مقرون به صرفه ترین برای به دست آوردن یک صفحه آرایش زیبا و ایجاد آرایش بسیار رنگی با استفاده از محصولات شما در خانه خود است.
- اگر شما به دنبال یک راه برای ذخیره برس خود در آرایش، به ما نشان می دهد . یک کاسه ماسان و یک قلم مو را روی آن بمالید. سپس، زرشک بر روی سطح صاف بپاشید و شیشه ی خود را روی تمام زرق و برق بکشید. در نهایت اجازه دهید آن را خشک و . به این ترتیب شما می توانید تمام برس های آرایش خود را سازمان یافته و در صفحه نمایش برای الهام بخشیدن به شما هر زمان که شما آرایش گل خود را به نظر می رسد.

موارد ذخیره سازی رژ لب ممکن است گران باشد، بنابراین ما بهترین راه را برای شما برای ایجاد حالت آرایش خود داریم که در آن می توانید هر دو رژ لب و ریمل مژه و ابرو خود را در داخل ذخیره کنید. تنها چیزی که باید انجام دهید، چند مورد دندانپزشکی را جمع آوری کرده و آنها را با هم مخلوط کنید. همه چشمان در جلوی پای خود را ببندید زیرا این کار باعث می شود که رژ لب ها و تمام ظروف پشتی خود را برای ریمل مژه و ابرو خود ذخیره کنید. تماشای ویدیوی ما برای تظاهرات کامل.

- اگر هر دارنده فنجان تخم مرغ تخمگذار داشته باشید و یک هنرمند آرایشگر هستید که از بسیاری از لوازم آرایشی استفاده می کند، سپس این ایده نمایش آرایش را دوست خواهید داشت. از طرفداران فنجان تخم مرغ خود را بردارید و رنگ آنها را از رنگ انتخابی خود مانند رنگ صورتی، نوزاد آبی یا نعنا استفاده کنید. سپس، بعضی از PVA ها را در پایه ی جام تخم مرغ قرار داده و آن را درخشندگی نشان می دهد، همانطور که در فضای ذخیره سازی فتوشاپ استفاده کردیم. در نهایت، اجازه دهید آن را خشک و تمام دارندگان فنجان تخم مرغ با هم. بشقاب های زیبایی خود را داخل ویلای خود قرار دهید.

- شما همچنین می توانید از صندلی های آشپزخانه خود برای برگزاری آرایش خود استفاده کنید. این یکی کامل است اگر شما در تلاش برای نگه داشتن تمام محصولات آرایش خود را منظمی در کمربندهای خود را و شما همچنین می خواهید آنها را به راحتی قابل دسترسی بدون ایجاد یک ظرف غذا در هر زمان شما آرایش خود را.

- وقتی که به طلا و جواهر می آید گوشواره هایی هستند که ما بیشتر از دست می دهیم. شاید به این دلیل که آنها خیلی کوچک هستند و باید جفت شوند. بنابراین، به منظور کمک به نگه داشتن گوشواره های خود ایمن و به صورت جفت، ما یک هک کامل با استفاده از دکمه ها پیدا کردیم. شما به سادگی گوشواره خود را از طریق هر سوراخ دکمه و voila قرار دهید؛ به این ترتیب آنها همیشه جفت و سازماندهی می شوند.

- در این ویدئو، ما همچنین شما را به هک های درخشان نشان می دهد که آرایش خود را با شما سفر می کند. ما یک آموزش گام به گام ساده در مورد چگونگی ایجاد نمونه های خامه ای کم برای همه لوازم آرایش خود را با استفاده از نی ها نشان می دهیم. علاوه بر این، ما به شما نشان می دهیم که چگونه از ظروف لنزهای تماسی استفاده کنید تا بنیاد و کرم صورت خود را ذخیره کنید و نحوه ایجاد مومیایی لب خود را با یک گل مینی تعبیه کنید. تمام ویدیوهای ما را تماشا کنید تا کشف کنید که چگونه پالت رژ لب خود را و بسیاری دیگر بسازید.
-------------------------------------------------- --------------------------------------

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش