سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه در مدرسه

4,590 بازدید5 سال پيش
  • 5 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه در مدرسه
- نحوه پاک کردن نشانگر از کاغذ شما
- هک بسیار معروف برای تقلب در آزمون
- قطب نما DIY
- قیچی DIY
- چگونگی حفظ PI
- کلاهبرداری کاغذ دیوانه هک
- نحوه تقلب در آزمون
- تیز کننده مداد DIY
- نقاشی چشم انداز آزاد
- هک گروه مدرسه لاستیکی
- مورد مداد DIY
- تلگراف نوار کاغذی DIY
درست زمانی که تعطیلات پایان می یابد، واقعیت همه ما را دوباره به نمایش می گذارد و ما باید دوباره به برنامه قدیمی بیدار شدن از خواب، رفتن به مدرسه، رفتن به خانه و رفتن با روال روزانه ما، دوباره تعدیل کنیم. ما مبارزات را می شناسیم و همدردی می کنیم، بنابراین در این تالیف، ما می خواستیم با کمک برخی از راهنمایی ها و ترفندهای عالی، شما را سرگرم کند.
1. نحوه پاک کردن نشانگر از کاغذ خود:
ما همه چیزهایی هستیم که مورد توجه ما در تکالیف ما قرار گرفته است و سپس متوجه شده ایم که برخی از نکات برجسته ما اشتباه است. اگر شما این کار را با تصادف انجام دادید، می توانید اشتباه خود را با استفاده از این هک کمی تعمیر کنید. لیمو را به نصف بریزید و با استفاده از یک نوک قلم، آن را روی سطح لیمو قرار دهید تا آب آن را جذب کند. سپس، در بالای برجسته ای که می خواهید پاک کردن و پاک کردن خود را در آن بخشی از مقاله، بکشید. اسید موجود در آب لیمو می تواند برجسته کننده ها و بعضی مارکر ها را حذف کند.
2. روش تقلب در آزمون:
بگذارید بگوییم شما میخواهید معادله خاصی را حفظ کنید اما آنقدر طولانی است که غیر ممکن می شود. در اینجا یک ترفند کوچک فریبکارانه می توانید انجام دهید.
- یک نوار براق را در بالای معادله یا بخشی که می خواهید کپی کنید و آن را پوشش دهید قرار دهید. سپس کاغذ را با استفاده از قیچی برش دهید و آن را در یک کاسه پر از آب قرار دهید. تا زمانی که همه حذف شود، پشت آن ورقه را بشویید و فقط با حروف سیاه و سفید در پشت نوار گیر کرده اید. سپس آن را در کنار بطری آب خود قرار دهید و آنجا آن را داشته باشید.
- دو مورد از قوانین یکسان را بردارید و آنها را به دو دسته تقسیم کنید. سپس یک قطعه نوار اسکاچ را در لبه هر خط کش قرار دهید تا آنها را به هم وصل کنید و یک محفظه محرمانه ایجاد کنید. سپس، یک تکه کاغذ کوچک را با پاسخ به تست خود بریزید و آن را در محفظه مخفی بین دو حاکم قرار دهید.
- پاسخ های خود را بر روی یک قطعه کاغذ طولانی بنویسید و آن را به گونه ای تنظیم کنید که آن را مصرف کند. سپس، یک دستبند کوچک را بر روی آن قرار دهید که در آن پد پنبه ای از باند قرار دارد و آن را به عنوان استتار روی دست خود قرار دهید.
3. قطب نما :
آیا شما در مدرسه هستید و شما می خواهید گراف ها را ایجاد کنید یا فقط می خواهید در دفترچه یادداشت خود ابله کنید، اما دایره ای برای ایجاد دایره ای ندارید. در این ویدئو، تنها چیزی که شما نیاز دارید کلیپ های کاغذی است.
- 1 یا 2 کلیپ کاغذی را بسته به اینکه چقدر مایلید دایره خود را داشته باشید و سپس یک قلم را در یک طرف کلیپ کاغذ قرار دهید تا آن را ثابت نگه دارید و یکی از طرف دیگر و شروع به طراحی دایره کامل کنید. اگر دوست دارید بزرگتر، یک کلیپ کاغذی دیگر اضافه کنید.
4. چگونه قیچی خود را بسازید:
این یک ایده مدرسه آسان است که شما می توانید بدون هر گونه ابزار سعی کنید. دو حاکم را بردارید و آنها را به طوری که هر دو طرف تیز (طرف با اعداد) رو به یکدیگر روبرو هستند. سپس پایین حاکمان را در دست خود نگه دارید، یک تکه کاغذ را بگیرید و آن را با بستن حاکمان هر زمان که میخواهید چیزی شبیه آن را با قیچی انجام دهید،
5. یادداشت های DIY پاک شده قابل چاپ
اگر دوست دارید پیام های کوچکی برای همکلاسی های خود ارسال کنید تا بتوانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، این هک کمی را امتحان کنید. به جای هدر دادن کاغذ رنگارنگ گرانبها. یک تکه نوار را بگیرید و یادداشت های نوشته شده خود را با آن پوشانید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش