سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه با تخم مرغ

1,071 بازدید5 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه با تخم مرغ

- چگونه می توان گفت که تخم مرغ تازه است
- زرده تخم مرغ و تخم مرغ را جدا کنید
- تخم مرغ سرخ شده کهکشان
- چگونه یک تخم مرغ را با یک حرکت پوست بشویید
- هک خوشمزه تخم مرغ سرخ شده
- دستور العمل تخم مرغ تقسیم شده است
- هک تخم مرغ
- نحوه طبخ تخم مرغ در مایکروویو
- دستور العمل شگفت انگیز تخم مرغ سرخ شده با تخم مرغ سیب
- چگونه تخم مرغ خود را به طور طبیعی رنگ کنید
- شمع تخم مرغ
- گلدانهای تخم مرغ
- نحوه ساخت گچ با استفاده از تخم مرغ
اگر طرفدار تخم مرغ هستید، این ویدیو برای شما ساخته شده است. تخم مرغ از مزایای سلامتی برای افرادی که آنها را مصرف می کنند، بسیار مفید است. آنها دارای پروتئین، ویتامین B، سلنیوم، روی و مس هستند. نه تنها آنها منبع اصلی تقریبا در تمام دستور العمل های خارج از آن از صبحانه به بیابان هستند. بنابراین در این کامپایل ویدئویی، ما می خواستیم با برخی از هک های تخم مرغ بسیار جذاب که به شما سرگرم کننده تر می شود در آشپزخانه به اشتراک بگذارید.
ما دوست داریم تمام ترفندهایی را که می توان از آن استفاده کردید آیا شما یک مبتدی به آشپزی هستید یا نه، نشان می دهید. به عنوان مثال، چگونه می توانید بگویید تخم مرغ چند ساله یا تازه است؟ نگران نباشید تخم مرغ خود را به یک کاسه بمالید، تخم مرغ تخم مرغ است، تخم مرغ تازه تر است، اگر سفید تخم مرغ کاملا شفاف باشد، باید آن را 2-3 هفته ای داشته باشد. راه دیگری برای بررسی این است که قرار دادن تخم مرغ خود را در یک شیشه ای پر از آب است. اگر تخم مرغ غوطه ور شود، به این معنی است که قدیمی است، اگر آن را در بالا شناور باشد تازه است.
یکی دیگر از هک های ساده ما این است که چگونه زرده تخم مرغ را از سفید تخم مرغ جدا کنیم. در اینجا چیزی است که میتوانید انجام دهید: یک قوطی را در بالای شیشه نوشیدنی قرار دهید و تخم مرغ خود را درون قیف بشویید، تخم مرغ در شیشه شلیک می کند، در حالی که زرده تخم مرغ در قیف باقی می مانند. اگر شما در حال تلاش برای تخم های تخم مرغ هستید، پس از این بیشتر از این ویدیو نگاه نکنید. تخم مرغ را از آب جوش بیرون بیاورید و آن را به یک شیشه آشامیدنی بچسبانید، سپس نصف لیوان را با آب سرد پر کنید و با استفاده از دست خود آن را در بالا ببندید. سپس آن را برای چند ثانیه تکان دهید .
تخم مرغ به تنهایی یا بخشی از ظرف خوشمزه است. بنابراین در این ویدئو، ما نشان می دهد یک راه شگفت انگیز برای طبخ تخم مرغ پخته در کنار دیگر دستور العمل های پخت و پز. تخم مرغ خود را در یک کاسه بشکنید و آنها را به خوبی بشویید، سپس بعضی از نمک و فلفل را برای فصل اضافه کنید. پس از آن در ظرف پانل خود را اضافه کنید، برخی از کره، اجازه دهید آن را ذوب و تخم مرغ خود را داخل. وقتی متوجه شدید که مخلوط جامد تر است، بافت خود را بشکنید و تخم مرغ های خود را از لبه های خارجی به سمت داخل بکشید. هنگامی که تخم مرغ تقریبا به پایان رسید، اضافه کردن برخی از کره داخل و آنها را به هم زدن نهایی. این ظرف شما را با طعم خامه ای عالی به ارمغان می آورد.
آیا می دانید که می توانید مجددا از تخم مرغ در آشپزخانه خود استفاده کنید؟ شما می توانید آنها را در هنگام تمیز کردن کاسه پاستا خود استفاده کنید زیرا آنها می توانند تمام قطعات سوزان مواد غذایی را از بین ببرد. علاوه بر این، شما تیغه های مخلوط کن خود را با قرار دادن آنها در مخلوط کن و آسیاب کردن آنها تیز کنید. یا با استفاده از تخم مرغ، قهوه و موز موز می توانید یک کود گیاهی ایجاد کنید. ویدیو کامل را ببینید تا ببینید چه مقدار از چیزهایی که می توانید با پوسته های تخم مرغ انجام دهید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش