سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه آشپزی

1,767 بازدید5 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه آشپزی
- هویج آب لیمو
- چگونه کیوی را پوست کن
- ترفند شیرین
- هک پاپ کورن
- چگونه چاقو خود را تیز کنید
- میز نیمکت
- کوکا کولا برای آشپزخانه هک می کند
- دستور العمل سس مرغ
- چگونه کوکی های خود را نرم نگه دارید
- اسکواش نارنجی
هر کس از آشپزی لذت می برد، اما مطمئنا، همه از یک وعده غذای گرم آشپزخانه لذت می برند و ما برای کمک به شما هستیم. ما این مجموعه ویدئویی شگفت انگیز را با هک های هوشمندانه ای که شما می توانید در آشپزخانه استفاده کنید که هر دو وقت شما را صرفه جویی می کنند، ایجاد کرده و همچنین زمان پخت و پز خود را به زمان لذت بخش ترین روز خود تبدیل کنید. ما نشان می دهیم دستور العمل خوشمزه آسان برای مبتدیان، ترفندهای لیمو سرد و همچنین برخی از ترفندهای دکوراسیون درخشان است که باعث می شود آشپزخانه شما بیشتر دلپذیر و شیرین است.
- اگر شما به دنبال یک راه برای غذا خوردن خود را با لیمو، اما شما نمی خواهید هر دانه را انتخاب کنید در حالی که انجام این کار، ما نشان می دهد بهترین هک. شما فقط لیمو خود را روی آشپزخانه خود قرار داده اید تا آن را نرم و نرم کنید و سپس آن را با استفاده از یک خمیر دندان سوراخ کنید. در نهایت، برخی را در بالای غذای خود بگذارید. به نظر می رسد که شما فقط یک بطری آب لیمو ایجاد کرده اید.
- سیب زمینی پالایش می تواند یک درد واقعی و همچنین زمان گیر باشد، بنابراین برای صرفه جویی در وقت ما با بهترین وقت آمدیم. سیب زمینی خود را به یک تابه جوش آورده و جوش داده و سپس آنها را از آب گرم خارج کنید و با استفاده از یک قاشق بزرگ آنها را به یک کاسه پر از کره یخ و آب سرد یخ پر کنید. در نهایت، با دستان خود را انتخاب کنید و با کمی فشار بر روی پوست آن را با انگشتان خود بردارید. شما خواهید دید که پوست به سمت راست حرکت می کند.
- ما همچنین روش دیگری را برای استفاده از کیک کوکی بریزیم. شما به سادگی کوکوی خود را از طریق شیرینی پزی و ویلای خود اجرا کنید.
- کره پخت و پز می تواند یک کابوس برای کاهش، به ویژه هنگامی که آن را سرد است. بنابراین، اگر شما در وضعیتی هستید که در تلاش برای پیدا کردن بهترین راه برای نرم کردن کره برای قرار دادن در کیک خود هستید، می توانید از آن استفاده کنید. به این ترتیب همه اینها در همه جا توزیع می شود و شما مجبور نیستید در مورد مخلوطی از مخلوط ها نگران باشید.
- اگر شما به دنبال یک چاقو صاف هستید تا veggies خود را کاهش دهید و شما نمیتوانید آن را پیدا کنید. نگران نباش زیرا شما می توانید از برش پیتزا خود استفاده کنید.
- نه تنها کک یک نوشیدنی بسیار خوشمزه است، بلکه یک تمیزکننده آشپزخانه عالی است. شما می توانید برای حذف گریس از فیلتر اجاق گاز خود، با قرار دادن فیلتر خود را در یک ظرف پخت عمیق و سپس پر کردن آن با کک. کربن موجود در کک و کافئین به افزایش روغن از فیلتر کمک می کند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید آن را در یک کیک مخلوط دستور غذا به جای شکر را برای پخت یک کیک خوشمزه کیک استفاده کنید. این یکی کامل است اگر شما تازه به پخت و پز و شما به دنبال راه های مختلف برای آزمایش در دستور العمل های خود را.
کل فیلم را تماشا کنید تا بسیاری از هک ها و دستور العمل های شگفت انگیز آشپزی را کشف کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش