سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده ها و ترفند های خلاقانه طراحی ناخن

1,178 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده ها و ترفند های خلاقانه طراحی ناخن
- طراحی گرادیانت ناخن
- مانیکور سنگ مرمر آب
- هک رژ لب و ناخن لهستانی
- لهستانی ناخن مات DIY
- چگونگی ساخت ناخن لهستانی خود
- هک مانیکور ژل رشد کرده است
- پاک کننده ناخن ناخن DIY
- صنایع دستی ناخن لهستانی
- لوازم جانبی طراحی ناخن لهستانی زیبا
- ناخن لهستانی lifehacks
- کلید های خود را با لهستانی ناخن پیدا کنید
- دوختن ترفند
- مسابقات ضد آب
هنگامی که به ناخن و هنر ناخن می آید، همه به دنبال راه های جدید برای تزئین ناخن خود هستند. بیایید با یک رنگ ناخن پایدار جدید و با هنرمندان ناخن در سراسر رسانه های اجتماعی به ما آثار شگفت انگیز خود را نشان می دهد؛ همه ما می خواهیم به روند طراحی ناخن برسیم. این که آیا شما یک تکنسین حرفه ای ناخن هستید یا شما به دنبال راهی برای امتحان کردن طرح های ناخن جدید برای شما و دوستانتان هستم، شما این کامپایل ویدیو را دوست خواهید داشت. ما به شما با ناخن های زیبا و راحت با شما امتحان می کنیم اگر شما یک مبتدی با ناخن هستید و شما به دنبال راه هایی برای ایجاد ظاهر جدید خود هستید.
یک تکه اسفنج را بردارید و سپس سه رنگ لهستانی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس، 3 خط مستقیم با آن رنگ بر روی اسفنج خود بکشید (یکی زیر یکی دیگر) و شروع به ضربه زدن به آن بر روی هر یک از ناخن های انگشتان خود کنید. روی آن ضربه بزنید تا رنگ ناخن لهستانی شروع به مخلوط کردن با هم بر روی ناخن خود کنید. پس از آن، ناخن لهستانی را خشک و سپس با استفاده از q-tip، آن را در برخی از پاک کننده ناخن له کن، لبه ها و voila را تمیز کنید!
- مانیکور مات
مانیکور ماتیک روند جدید ناخن است و در واقع بسیار زیبا است. با این حال، آن کاملا پر از آب است. بنابراین، در این ویدئو، ما با شما یک راه عالی برای به دست آوردن نگاه ناخن لهستانی مات بدون هزینه یک پنی به اشتراک بگذارید. ناخن های خود را با ناخن لهستانی خود رنگ کنید و سپس آب را در ظرف پخت و پز بجوشانید. پس از اینکه آب از بخار شروع به بخار می کند، قبل از خشک شدن ناخن خود را به بخار نزدیک کنید. لهستانی ناخن بخار را در طول خشكی جذب می كند و مات را خشک می كند. علاوه بر این، ما به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از ذرت ذرت به دست آورید.
- چگونگی دستیابی به مانیکور سنگ مرمر آب
این یکی از طراحی های جالب ترین ناخن است که برای هر دو حرفه ای و آماتور ایجاد می شود؛ زیرا آن را شبیه یک قطعه انتزاعی زیبا که می توانید در سطح آب ایجاد کنید. در اینجا چگونگی انجام این کار است. ابتدا یک چسب PVA را بردارید و ناحیه اطراف ناخن را پوشانید. سپس یک کاسه شیشه ای را با آب پر کنید و سه رنگ لهستانی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بعد از آن، یک نقطه از هر رنگ را در آب اضافه کنید (یک نقطه در داخل دیگر) و سپس یک پین خیاطی بگیرید و آب و طراحی را دستکاری کنید تا بافت مرمر مشابه باشد. در نهایت، انگشت خود را در داخل طراحی قرار دهید و تمام آن روی ناخن ها قرار می گیرد. سپس، چسب PVA و voila را از بین ببرید.
- چگونه ناخن شکسته خود را تعمیر کنید
تصادفا شکستن ناخن شما می تواند کابوس هر دختر باشد، به ویژه هنگامی که او واقعا سخت کار می کند تا رشد ناخن های خود را. بنابراین، در این ویدیو، ما با شما یک راه بسیار عالی برای تعمیر ناخن های شکسته خود را بدون نیاز به آن را کاهش می دهد. یک کیسه تازه را بردارید و یک مربع کوچک را از آن بردارید. سپس، ناخن های خود را با ناخن لهستانی روشن کنید و با استفاده از موچین های خود، مربع چای روی ناخن ها را استفاده کنید. سپس، برخی از ناخن لهستانی روشن را روی سر قرار دهید تا آن را در جای خود قرار دهید. در نهایت، اجازه دهید آن را خشک، بطری آن را با فایل ناخن خود و voila. کیسه چای، ناخن شکسته را در محل نگهداری می کند تا زمانی که تصمیم به قطع آن نداشته باشید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش