سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

دستگاه کارتنینگ خمیردندان ساخت شرکت طرسام

484 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
tarsampack

tarsampackکاربر tarsampack

دستگاه کارتنینگکانال دستگاه کارتنینگ

دستگاه کارتونینگ همانطور که از اسم آن برمی‌آید، یک دستگاه مخصوص و منحصر به فرد برای بسته بندی محصولات غذایی، مواد آرایشی و لوازم دارویی است که نقش مهمی در حفظ کیفیت آن دارد. این دستگاه‌ها قابلیت استفاده برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی ، غذایی و دارویی را دارد، به عنوان مثال محصولاتی مانند قرص، بطری‌های گرد، انواع تیوپ‌ها برای خمیر دندان و رنگ مو و … این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک عمل می‌کند و اپراتور نقش چندانی در فرآیند بسته بندی دستگاه ندارد.
از مهمترین ویژگی‌های دستگاه کارتونینگ می‌توان به قابلیت اتصال آن به یک خط تولید و استفاده از آن در یک کارخانه اشاره کرد. از آنجایی که عملکرد این دستگاه به صورت یکپارچه و تمام اتوماتیک می باشد. کیفیت بالایی در بسته بندی مواد غذایی و مواد دارویی از خود نشان می‌دهد و به همین دلیل صلاحیت استاندارد GMP را داراست. وزن سبک و استفاده وسیع در فرایند تولید با بازدهی بالا و تولید صدای پایین از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است.
ویژگی‌های کلی دستگاه کارتونینگ
دستگاه کارتونینگ می‌تواند نقش‌های مختلفی را در فرایند تولید و بسته بندی یک کارخانه بپذیرد ، اگرچه قابلیت‌های فنی و محدوده عملکردی دستگاه بسیار وسیع هستند، اما ویژگی‌های کلی آن شامل موارد زیر می‌شوند:

برخورداری از گارانتی ۶ ماهه و همچنین خدمات پس از فروش و تأمین لوازم یدکی ۱۵ ساله که استفاده از آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند؛
امکان استفاده از سیستم بچ نامبر به منظور درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا و شناسه تولید بر روی درب کارتون؛
برخورداری از سیستم تمام اتوماتیک بروشور تا کن و بروشور گذار که نیاز به حضور تکنسین و اپراتور برای تغییر آنها نیست؛
وجود یک سیستم کنترلی PLC و همچنین یک صفحه کنترل HMI به اندازه ۷ اینچ که از زبان انگلیسی و فارسی و هر زبان پیش‌فرض دیگری پشتیبانی می‌کند.
محصولاتی که به شکل ورقه هستند، مانند انواع بلیستر ها مثل قرص، کپسول، آمپول، آدامس و اسمارتیز از سیستم تمام اتوماتیک مگزین بر روی دستگاه استفاده می‌شود.
تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که دستگاه کارتونینگ به خوبی در کنار خط تولید کارخانجات و شرکتها به کار گرفته شود و به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار در آن ایفای نقش کند.
به عنوان قضاوت نهایی در مورد دستگاه کارتونینگ لازم است که آن را به عنوان یک دستگاه اتوماتیک و خودکار معرفی کنید که بدون دخالت اپراتور و کاملاً به صورت اتوماتیک می‌تواند وظایف خود را انجام دهد. توانایی قرار دادن بروشور در داخل بسته بندی از مهمترین ویژگی‌هایی است که این دستگاه دارد و می‌توان آن را به عنوان یک دستگاه مستقل معرفی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و سفارش خرید آن می‌توانید به سایت شرکت طرسام مراجعه نمایید یا با شماره زیر تماس بگیرید
www.tarsampack.com
02634702217-18

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش