سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بلیط هواپیما تهران

104 بازدید2 سال پيش
persianpetfood

persianpetfoodکاربر persianpetfood

persianpetfoodکانال persianpetfood

-به دنبال بلیط هواپیما ارزان به تهران هستید؟ به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط تهران را از شهرهای مختلف در میزبان بلیط به آدرس زیر
https://mizbanbilit.ir/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
پیدا کنید. تنها لازمست که در قسمت جستجو، مبدأ مورد نظرتان را وارد کرده و در مقصد تهران را انتخاب کنید. پس از انتخاب تاریخ، کلیه‌ی پروازهای تاریخ مدنظرتان را می‌توانید مشاهده کنید که به ترتیب قیمت از ارزان به حداکثر قیمت قابل مشاهده هستند.
-از فرودگاه مهرآباد تهران تا مرکز شهر 30 دقیقه فاصله می‌باشد و این فرودگاه دارای دسترسی به مترو است. همچنین دارای ۵ پارکینگ خودرو با ظرفیت هفت هزار اتومبیل می‌باشد و در بخش‌های تجاری، اغذیه، پوشاک و انواع خدمات داخلی و خارجی فرودگاه بیش از ۱۰ شرکت مشغول فعالیت می‌باشند.
-فرودگاه بین‌المللی مهرآباد شامل ترمینال 1(پروازهای خروجی کیش ایر، زاگرس و وارش)، ترمینال ۲(پروازهای ورودی کیش ایر، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، کارون، ایران ایر، ایران ایرتور و وارش و پروازهای خروجی آتا، قشم ایر، معراج، کارون، ایران ایر و ایران ایر تور)، ترمینال 4(پروازهای خروجی آسمان، ماهان، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها و سپهران)، ترمینال 6(پروازهای ورودی آسمان، ماهان، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها و سپهران)، ترمینال 3(برای پروازهای باری)، ترمینال VIP(برای پروازهای دولتی) و ترمینال CIP(به تقاضای مسافران) می‌شود.
-فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران، در نزدیکی رباط کریم و اسلامشهر واقع شده است و دارای دسترسی به مترو می‌باشد. این فرودگاه از امکانات غرفه‌ها و فروشگاه‌های سوغاتی، کافی شاپ، فست فود و رستوران، اورژانس شبانه روزی، دفتر اشیاء گمشده، انبار بار و چمدان، بانک و صرافی، کافی نت و غرفه فروش سیم کارت برخوردار است.
-فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارای سه ترمینال است و فقط ترمینال شماره یک اکنون فعال می‌باشد. ترمینال دو به نام پایانه سلام در حال ساخت است و برای همه پروازها استفاده خواهد شد. ساخت ترمینال سوم به نام پایانه ایرانشهر در مرحله مطالعاتی است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش