سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ابراج البیت نام هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است.

4,338 بازدید7 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
vampire

vampireکاربر vampire

vampireکانال vampire

ابراج البیت نام هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است. سازندگان ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. معمار آن شرکت دار الهنداسه است.این هتل با ۶۰۱ متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با ۱۵۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان است.رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد.
این هتل در مجاور مسجد الحرام قرار دارد، و قابلیت جا دادن ۱۰۰۰۰۰ مهمان را دارد.
این برج درست کنار کعبه ساخته شده است آیا میدانید که این برج که ابراج البیت نام دارد قرار است چه کار کند ؟
در شب ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه روز (شب چله زمستان) سایه این برج شیطانی بر کعبه احاطه داشته باشد واز عظمت وبزرگی کعبن کم کند. میدانید یعنی چه ؟ یعنی شیطان بر خدا تسلط یابد (زهی خیال باطل از کوته فکران شیطان پرست)
در نوک این برج نمادی وجود دارد که شما فکر میکنید نماد اسلام یعنی ماه است اما خیر این نماد بز بافومت است . که شوالیه های معبدی و فراماسون ها انرا میپرستند . وبا کمی توجهبه کلمه الله در برج میبینید که الف در وسط کلمه الله نوشته شده است و کسانی که میدانند میفهمند که مهنی این کلمه تغیر کرده و معنی ان چیست . ل لا ه و
نماد بز بافومت که در بالای برج ساعت هم استفاده شده است . این نماد در فیلم جمونگ و امپراطور بادها هم به شدت استفاده شده است که فیلم جومونگ هم ساخته دست فراماسون ها است و معنی خود (جومونگ )یعنی: راهب یهودی (چوسان )یعنی :خورشید یهودی (جولبن) یعنی: لبنان یهودی.
دلیل ساخته برجی به این بزرگی در کنار خانه خدا چیست؟؟؟؟
اندازه ی خانه ی کعبه و برج ساعت را باهم مقایسه کنید (آنها به خیال خود نعوذبالله جبروت خداوند را پایین آورده اند در حالی که این خانه فقط ، نمادی از خداوند است بر روی زمین تا بندگانش به آن سمت عبادت کنند وخانه ی خدا دل بندگان مومن است که با برج ساختن هیچ لطمه ای که به آن نرسیده هیچ خشممان را شعله ورتر میسازد تا
از عمر یکی، دو روزه اشان بکاهد.)
از دیگر علامات شیطان پرستی این برج میتوان به منعکس شدن نور از تک چشم نام ببریم که خود یک علامت فراماسونری است.


از حجاج شنیدم که این نور پردازی چنان چشم ربا است که نگاه انسان را از کبعه به خود جلب میکند
معمار این اثر کیست؟؟؟؟

این ، زندگی نامه مختصر نورمن فاستر ، معمار بریتانیایی است . اما او را به گونه دیگری نیز می توان شناخت : سر نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک)، معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه ای است که با استفاده از موقعیت خود در عرصه معماری ، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک یا به تعبیر دیگر «هرم‌های ایلومیناتی» به پا می‌کند .
این شخص یکی از بزرگترین معمارها و مهندسان دنیا میباشد که بیش از ۲۰۰ آبلیسک را سراسر دنیا ساخته است این فرد همان کسی است که دستور تخریب آبلیسک موجود در مکه را داده و به جای آن دستور ساخت برج ساعت که این نیز همان آبلیسک است ولی این بار در بای مکه را صادر کرده است. آنها با خراب کردن نماد شیطان میخواستند بگویند که هیچ کس در هیچ جای دنیا حق ندارد به شیطان(آبلیسک)سنگ بزند.
این همان نماد قدیم میباشد که آن را تخریب کردند

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش