سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ملاقات روسای جمهوری چین و فرانسه در الیزه

32 بازدید12 روز پيش
gahanmedia

gahanmediaکاربر gahanmedia

gahanmediaکانال gahanmedia


«شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین بعد از ظهر دوشنبه ششم مه (۱۷ اردیبهشت) به وقت محلی در کاخ الیزه با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی خود دیدار و گفتگو کرد.
شی جین پینگ در این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که به مناسبت شصتمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین چین و فرانسه، سومین سفر رسمی خود از فرانسه را انجام دادم و امیدوارم از طریق این دیدار، به اتفاق جناب آقای ماکرون، با انتقال باتوم تاریخی برای آغاز یک سفر 60 ساله جدید در توسعه روابط دو کشور و ادای سهمی نوین در صلح و ثبات جهان و توسعه و پیشرفت بشریت باهم تلاش کنیم.
وی افزود: بدین منظور، دو کشور باید با پایبندی به آرمان‌های اولیه برقراری روابط دیپلماتیک دو جانبه بر اساس استقلال و خوداتکایی، درک متقابل، آینده نگری و سود برابر، مفاهیم جدید عصر را به آن تزریق کنند.
رهبر چین ادامه داد: در شرایط کنونی که جهان دچار تحولات و هرج و مرج بی سابقه‌ای در یک قرن گذشته شده، چین و فرانسه باید با پافشاری بر استقلال و خوداتکایی، باهم از ایجاد «جنگ سرد جدید» یا «تقابل اردوگاه‌ها» پرهیز کرده، با پایبندی به درک متقابل، با هم همزیستی هماهنگ برای دنیای رنگارنگ را ترویج کرده، با پاینبدی به آینده نگری، باهم چندجانبه گرایی منظم و برابری جهان را به پیش سوق داده و با پایبندی به سود متقابل، با هم با «جدا سازی و مانع تراشی» مخالفت کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش