سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

طراحی بسته بندی در بجنورد با کارشناسان سلام گرافیک

126 بازدید2 سال پيش
abalfazl.nik

abalfazl.nikکاربر abalfazl.nik

abalfazl.nikکانال abalfazl.nik

در صف زندگی کنید
اگر چند کالا را در یک خط یکسان بسته بندی می کنید، بسیار مهم است که به نظر مرتبط باشند. آنها نباید دوقلو یا سه قلو باشند، آنها می خواهند خانواده شوند. اگر سایه مناسب نبود، نمونه را در آنجا نگه دارید. شما باید بسته بندی خود را بدون فاصله گرفتن بیش از حد از این واقعیت که آن کالاها به هم تعلق دارند، تحویل دهید. سازگاری بین کالاها که بیشترین تأثیر را دارد، شناخت لوگو را افزایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که موضوع را درک کرده اید. اگر در حال طراحی یک محصول مستقل هستید، با این وجود باید این را در نظر داشته باشید. این محصول ممکن است همیشه مستقل نباشد و شخصی سازی و اضافه کردن چیدمان بسیار مهم است...
چاپ اولیه
بدون شمارش طرح چقدر جالب است. اگر زیبایی بسته بندی کاهش یافته است، این رویکردی است که اکنون دیگر قصد فروش آن را ندارید. هنگام تصمیم گیری در مورد چیدمان، مطمئن شوید که انسان هایی که به آنها فکر می کنید از چاپ لذت می برند. این باید در ابتدای نحوه چیدمان در نظر گرفته شود تا مطمئن شوید که هر یک از نقاشی های دشوار شما می تواند نتیجه دهد. بنابراین از آخرین مدل پرینت بگیرید و آن را تا کنید، آن را به خوبی مطالعه کنید تا مطمئن شوید که این بسته بندی دقیقاً همان چیزی است که شما تصور می کردید.
بیایید درصد را افزایش دهیم
اینها قطعاً قوانینی نیستند، اما اگر اکنون دیگر از آنها پیروی نکنید، می توانید به اشتباهات قفسه ای برخورد کنید که خنثی کردن آن دشوار است. چیدمان بسته بندی بر 3 چیز متکی است: مشتری، محصول و لوگو. بسیار مهم است که این عناصر مورد بررسی قرار گیرند تا بتوانیم حداکثر طرح بندی بسته بندی موفق را در بازار داشته باشیم.برای داشتن تجربه حرفه ای و بیاد ماندنی طراحی بسته بندی محصول با سلام گرافیک در تماس باشید.
https://higraphics.ir/package-design/bojnourd-packaging-design/
https://higraphics.ir/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش