سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

چاپ برچسب طرح اختصاصی | سفارش انلاین لیبل با طرح دلخواه

67 بازدید1 سال پيش
chape_aghigh

chape_aghighکاربر chape_aghigh

chape_aghighکانال chape_aghigh

مجموعه چاپ برچسب عقیق
چاپ لیبل‌ رول و شیت که توسط گروه چاپ عقیق انجام می‌شود، به صورت افست بوده و شامل چاپ برچسب تمامی محصولات از قبیل محصولات غذایی، صنعتی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و سموم و غیره می‌گردد.
چاپ لیبل از نیازهای اصلی یک محصول جهت شناسایی نام تجاری شما می باشد، امروزه کمتر محصولی می توان یافت که احتیاج به یک لیبل و برچسب نداشته باشد.
کاربرد اصلی کاغذ پشت چسبدار بر روی: انواع بطری ها، ظروف پلاستیکی و فلزی ، محصولات و تجهیزات، آرایشی بهداشتی، صنایع غذایی، شویند ها، برچسب و لیبل های تبلیغاتی و غیره می باشد.
همچنین این مجموعه قابلیت چاپ لیبل محصول پی وی سی PVC را دارا می باشد. مزایایی لیبل: لیبل و برچسب شامل : اطلاعات شرکت و آرم و لوگو و سایر اطلاعات محصول و استاندارد های تایید کننده است و گاهی به عنوان یک پیشنهاد و یا تخفیف ویژه می باشد، که روکش UV بر روی لیبل باعث شفافیت و جلوگیری از سایدگی می شود.
چاپ لیبل مهم ترین و سبک ترین جزء در بسته بندی‌ محصولات است. اما لیبل کوچک و ظریف، شخصیت و هویت محصول را رقم می‌ زند بنابراین چاپ لیبل اهمیت فراوانی دارد.
چاپ لیبل در عین حال مکمل همه انواع بسته‌ بندی است. روی شیشه، قوطی، کارتن، ظروف پلاستیکی و یا بسته‌ های دیگری که خودشان چاپ شدنی هستند، کم و بیش نشانی از لیبل هم دیده می‌ شود.
هیچ ژانر دیگری در بسته‌ بندی سراغ نداریم که تا این حد از نظر جنس، طرح، شیوه‌ های چاپ، کار های تکنیکی، کاربردها و خواص، متنوع باشد. برای چاپ لیبل برای محصولاتتان میتوانید با چاپخانه عقیق در ارتباط باشید. راه های ارتباط با ما:
تلفن دفتر: 32912525-025
وبسایت: https://aghigh-co.ir/
واتساپ/تلگرام: 09221016771
زیلینک: https://b2n.ir/a76069

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش