سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تو مصر کجاها بریم؟

76 بازدید7 ماه پيش
marco_polo

marco_poloکاربر marco_polo

marco_poloکانال marco_polo

سال گذشته در سال 2019، تیم Beautiful Destinations به مدت سه هفته در سراسر مصر سفر کرد و کل کشور را تصرف کرد. من و جیک آیریش، عضو تیم BD (کریس شپرد) در بخش شرقی کشور سفر کردیم در حالی که هم تیمی هایمان بن میخا و کوری مارتین برای کاوش در بخش غربی کشور از هم جدا شدند.

من و جیک از اسوان شروع کردیم و از رودخانه نیل به سمت اقصر رفتیم، جایی که معابد و مصنوعات باستانی را دیدیم که من فقط در مورد رشد آنها خوانده بودم. سپس به سمت شرق به دریای سرخ سفر کردیم، جایی که آب آبی فیروزه‌ای و شفاف بود. تعجب آور نیست که برخی از بهترین غواصی های جهان را دارد. ما سفر خود را در شبه جزیره سینا به پایان رساندیم، جایی که مهمان نوازی بادیه‌نشین‌های محلی در هر قدمی به استقبال ما می‌آمد و کوه‌های ناهموار و مناظر وسیع بیابانی نفس ما را می‌گرفت. در همان زمان بن و کوری در اسکندریه، سیوا، فیوم، صحرای سیاه و صحرای سفید به جایی سفر کردند که ما نتوانستیم. ما نمی توانستیم هیچ یک از این کارها را بدون راهنمای محلی خود احمد وهبا انجام دهیم که ممکن است تمام سفر را نخوابیده باشد تا عکس های مورد نیاز ما را دریافت کند.

اگرچه مصر به خاطر اهرام شهرت دارد، اما این کشور بسیار متنوع‌تر بود و مناظر متنوعی که با آن مواجه شدیم، آن را به مقصد مورد علاقه سفر من تبدیل کرد. امیدوارم این ویدیو نشان دهد که مصر واقعا چقدر باورنکردنی است!

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش