سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بالاتنه خود را در 2 هفته متحول کنید!

276 بازدید10 ماه پيش
superior_sport

superior_sportکاربر superior_sport

superior_sportکانال superior_sport

🏋️‍♀️ لیفت و تون:
مربیان متخصص ما برنامه تمرینی جامعی را تنظیم کرده اند که بر دو حوزه کلیدی تمرکز دارد: سینه ها و بازوهای شما. از طریق ترکیبی از تمرینات هدفمند، ما به شما کمک می کنیم تا ماهیچه های اطراف سینه خود را توسعه دهید و لیفت و استحکام را افزایش دهید. به طور همزمان، ماهیچه های بازوی شما را درگیر می کنیم، آنها را مجسمه سازی و تعریف می کنیم تا ظاهری لطیف و براق داشته باشید.

💪 تکنیک های موثر:
هر روز از این چالش 2 هفته ای، انواع تکنیک ها و تمرینات موثر را به شما معرفی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه گروه های عضلانی صحیح را فعال کنید، حرکات دقیق انجام دهید و فرم خود را برای حداکثر نتایج بهینه کنید. از تمرینات فشاری و دمبل گرفته تا روتین های باند مقاومتی، ما طیف گسترده ای از تمرینات را برای حفظ انگیزه و درگیر شدن شما در طول برنامه پوشش خواهیم داد.

📅 تمرینات روزانه و پیگیری پیشرفت:
برای اطمینان از موفقیت شما، ما یک برنامه تمرینی روزانه واضح را به شما ارائه می دهیم و حدس و گمان را از برنامه تناسب اندام شما خارج می کنیم. با پیروی از دستورالعمل‌های گام به گام ما، به تدریج شدت تمرینات خود را افزایش می‌دهید و به بدن خود اجازه می‌دهید تا در طول زمان تطبیق یابد و قوی‌تر شود. پیشرفت خود را با توجه به بهبود در قدرت، وضعیت بدنی و زیبایی کلی بالاتنه دنبال کنید.

🥗 رویکرد کل نگر:
تغییر بدن فقط ورزش نیست. این در مورد اتخاذ یک رویکرد جامع به سلامت و تندرستی است. برای حمایت از سفر تناسب اندام شما و ارائه بینش هایی در مورد حفظ یک سبک زندگی سالم، نکات تغذیه ای ارزشمندی را به اشتراک می گذاریم. همراه با تمرینات، این تمرینات به سلامت کلی شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا به نتایج طولانی مدت برسید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش