سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی گروه تحقیقاتی طلوع (tmrg)

104 بازدید1 سال پيش
kelidpazhoh

kelidpazhohکاربر kelidpazhoh

kelidpazhohکانال kelidpazhoh

گروه تحقیقاتی طلوع، با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره، انجام، آموزش و کمک به دانشجویان در حیطه های: پروپوزال، رساله دکتری، پایان‌نامه، مقالات ISI، مقالات علمی و پژوهشی، علمی و ترویجی، نگارش و چاپ و نشر کتاب، ترجمه تخصصی به زبان های مختلف، پروژه های کسرخدمت سربازی، تحلیل آماری، شبیه سازی، مشاوره تحصیلی و شغلی و انجام پروژه های سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی شکل گرفته است.
گروه تحقیقاتی طلوع، یکی از قوی ترین مجموعه ها در حیطه مشاوره، آموزش و انجام امور پژوهشی از جمله رساله دکتری، پایان نامه های ارشد، مقالات و در کشور می باشد و به کلیه دانشجویان در رشته و گرایش های مختلف در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در تهران و اقصی نقاط کشور پاسخگو می باشد.
گروه تحقیقاتی طلوع، در سطح بین المللی نیز به دانشجویان خارج از کشور خدمات علمی و آموزشی و پژوهشی موردنیاز را ارائه می دهد.
پژوهشگران گروه تحقیقاتی طلوع، متشکل از افرادی هستند که سال‌ها در حیطه فعالیت های علمی و پژوهشی دانش آکادمیک و تجربه دارند.
کارمندان و پژوهشگران کاملاً متعهد، به صورت حضوری، تلفنی، ایمیلی و شبکه های اجتماعی پاسخگوی شبانه روزی دانشجویان می باشد.
هدف ما فقط انجام کار دانشجو نیست، بلکه آموزش دانشجو و ایجاد اشتغال سالم برای جامعه علمی کشور می‌باشد.
https://www.tmrg.ir/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش