سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نصب استیکر روی شیشه

143 بازدید1 سال پيش
tarhnaghsh

tarhnaghshکاربر tarhnaghsh

tarhnaghshکانال tarhnaghsh

مجموعه چاپ هنر مدرن (طرح و نقش) در زمینه چاپ استیکر (وینیل)، با بهره گیری از دستگاه های مدرن و به روز ژاپنی یکی از توانمند ترین و با کیفیت ترین چاپخانه های در ایران می باشد که با استفاده از جوهرهای پیگمنت ژاپنی و سازگار با محیط زیست ،کیفیت چاپ، در حد چاپ عکس را ارائه می کند. چاپ استیکر انجام شده در این مجموعه به دلیل استفاده از مدیا و جوهر با کیفیت، قابل شستشو و با ماندگاری رنگ بالایی دارد.

وینیل اصطلاح تجاری می باشد و تفاوتی میان چاپ استیکر و چاپ وینیل وجود ندارد. استيكر (وينيل) از جنس PVC چسبدار بوده و يكی از متریال های بسيار کاربردی در زمينه چاپ و تبليغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب مي شود. استیکر در دو متریال شیشه ای و شیری موجود می باشد. نوع شیشه ای آن برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد و همانند شیشه از دو طرف دید دارد. نوع شیری آن از محبوبیت بالاتری برخوردار است و رنگ زمینه آن سفید می باشد. اين متريال پشت چسب دار است و برای مصارفی چون چاپ و تبليغات روی بدنه خودرو، چاپ و تبلیغات روی زمین فروشگاهها و پاساژها، چاپ و نصب روی دیوارهای رنگ شده (دیوار منازل و محل کار جهت دکوراسیون داخلی)، چاپ روی يخچال مخصوصاً يخچال های صنعتی، چاپ روی شيشه سوپرمارکت ها (جهت تبلیغات محصولات غذايی، لبنی، آب ميوه ونوشیدنی بر روی شيشه فروشگاه)، چاپ روی ماشین، خاور، نيسان و کامیون های پخش محصولات، چاپ و تبليغات روی قطار، روی بدنه مترو، داخل مترو و به طور كلی روی تمامی سطوحی كه سطح صاف و سيقلی دارند مورد استفاده قرار مي گيرد.

استیکر متریال های متفاوتی دارد که بسته به نوع استفاده و کاربرد، چاپ آن نیز متفاوت است. برای کاربرد استیکر در فضای باز ( مانند استیکر بر روی اتوبوس، کامیون، قطار) باید از متریال مرغوب استیکر و چاپ یووی استفاده کرد تا طول عمر بيشتری در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
https://www.tarhnaghsh.ir/service/print/sticker-car-print

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش