سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

هواکش دیواری | فن اکسیال

58 بازدید10 ماه پيش
azintahvieh

azintahviehکاربر azintahvieh

azintahviehکانال azintahvieh


هواکش وسیله ای است که به گردش هوا در یک اتاق یا ساختمان کمک می کند. هواکش ها معمولا در محیط های صنعتی و خانگی استفاده می شوند. هواکش‌های صنعتی در کارخانه‌ها، انبارها و دیگر ساختمان‌های تجاری بزرگ برای حفظ محیط کار ایمن برای کارکنان استفاده می‌شوند. از طرف دیگر، هواکش های خانگی معمولاً در خانه ها برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه و تنظیم دما استفاده می شوند.

هواکش های صنعتی:

هواکش های صنعتی به طور خاص برای مقابله با شرایط سخت محیط های تجاری و صنعتی طراحی شده اند. این هواکش ها در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند و طراحی دقیق آنها به نیازهای خاص ساختمانی که در آن نصب می شوند بستگی دارد.

یکی از انواع متداول تهویه صنعتی، فن محوری است. فن های محوری با کشیدن هوا از یک سر فن و سپس بیرون راندن آن از انتهای دیگر کار می کنند. این فن ها معمولاً در فضاهای باز بزرگ مانند کارخانه ها و انبارها که در آن جابجایی هوای زیادی مورد نیاز است استفاده می شود.

نوع دیگر هواکش صنعتی فن سانتریفیوژ است. فن های سانتریفیوژ با استفاده از پروانه برای تولید جریان هوا کار می کنند. پروانه به سرعت می چرخد ​​و در فشار هوا اختلاف ایجاد می کند که هوا را به داخل فن می کشد و سپس آن را از طرف دیگر بیرون می راند. این فن ها اغلب در سیستم های HVAC برای گردش هوا در سراسر ساختمان استفاده می شوند.

https://www.azintahvie.com/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش