سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح مارال رنگ دودی

151 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از زیباترین فرش های ماشینی که در دسته فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش ماشینی مارال دودی است. این طرح از پرفروش ترین و مدرن ترین طرح های فرش ماشینی در مجموعه ی فرشیما است. فرش مارال با تراکم 700 با 8 رنگ‌ متنوع در زمینه های جذاب‌ سرمه ای، دودی و طوسی توسط دستگاه مدرن تولید می شود. خرید فرش 700 شانه ارزان قیمت مناسب افرادی است که همیشه در دکوراسیون خود تحول ایجاد می کنند و تنوع‌ طلب در چیدمان هستند.
فرش های ارزان قیمت به علت داشتن قیمت مناسب در دسترس اکثر اقشار جامعه می باشد و طرفداران زیادی به سوی‌ خود کشانده است. در واقع تمامی افراد با هر نوع بودجه ی مالی می توانند این فرش مناسب قیمت را خریداری کنند و از نرمی و لطافت آن بهره ببرند.
کیفیت متوسط فرش با طرح های متنوع و رنگ‌ بندی های شاد و جذاب مناسب انواع دکوراسیون و سلایق گوناگون می باشد.‌
وجود ارتفاع خاب بلند و داشتن ضخامت عالی فرش، لطافت فرش را بیشتر می نماید.‌
تولید فرش 700 شانه ی مارال دودی در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل عرضه می باشد و نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف می سازد.
قیمت فرش مارال دودی با توجه به ابعاد آن محاسبه می شود و به طور معمول فرش 12 متری با توجه به ابعاد بزرگتر گرانتر حساب می شود و قیمت بالای فرش با همان کیفیت ثابت است. زمینه ی تیره ی فرش در کنار رنگ‌ روشن کرم از بی روحی و کسلی فرش می کاهد و فرش را جذاب تر به نمایش می گذارد. رنگ دودی فرش در تمامی دکوراسیون‌ها قابلیت هارمونی با رنگ های دیگر عناصر را دارد.
ترنج رنگارنگ مرکزی فرش چون گل هفت رنگ در میان برگ های کرم جولان می دهد. رقص برگ های پراکنده در زمینه ی فرش طرح ساده ی آن را شلوغ و دل نشین ساخته است. زمینه ی تیره فرش وجود لک های حاصل از رفت‌ و آمد را به وضوح نشان نمی دهد که این خود مزیتی است تا از زیبایی فرش کاسته نشود.
حاشیه های همرنگ و هماهنگ‌ با مرکز فرش در میان‌ آسمان تیره چهارگوشه ی فرش را احاطه و نور افشانی فرش را به عهده دارد. اگر فضای شما فاقد پنجره و نورگیر است استفاده از این فرش در کنار رنگ های پیشنهادی‌ چون نقره ای، کرم فضای شما را نورانی تر به نمایش می گذارد. پس در انتخاب رنگ های ترکیبی عناصر دقت نمایید تا فضای شما از حالت یکنواختی خارج و به سوی محفل گرم حرکت نماید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش