سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح شاپرک طلاکوب رنگ دودی تراکم 2550

37 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون در میان بافته های تیره و چرک تاب به دنبال یک فرش زیبا و خوشرنگ بوده اید تا فضای دکوراسیون خود را در مقابل نورانی نمایید و از جذابیت شیکی آن بهره مند شوید؟ به شما پیشنهاد می شود از فرش های طلاکوب با رنگ زمینه دودی در دکوراسیون خود بهره ببرید؛ چرا که این فرش یک رنگ گرم و لوکس شناخته می شود که باعث افزایش جذابیت و زیبایی فرش خواهد شد.
رنگ طلایی در فرش شاپرک دودی ۷۰۰ شانه باعث جذابیت آن شده و فرش و دکوراسیون شما را مدرن می کند. این فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۸ رنگ بافته شده است و طرح ترنج را توسط اشکال هندسی، طرح ها و الگوهای خاص پدید آورده است.
در متن فرش مشاهده می کنید که ترنج مرکزی فرش از گلدسته های طلایی رنگی استفاده شده که همین بافت را در لچک های فرش و حاشیه های فرش مشاهده می کنید. این فرش طلاکوب جزو بافته های مرغوبی است که از الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می‌شود و زیبایی و آرامش خاصی را در فضا ایجاد می کند.
استفاده از رنگ طلایی در فرش با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون شما این فرش را برجسته و لوکس می کند؛ به همین خاطر می توانید سبک های مختلفی را توسط این فرش به وجود آورید. الیاف به کاررفته در این فرش باعث مرغوبیت و مقاومت این فرش شده است. زیبایی و لطافت که این فرش در دکوراسیون شما ایجاد می کند انتخابی کاملاً منحصر به فرد است.
فرش های ترنج دار با رنگ‌های خنثی قابلیت هماهنگی با طیف رنگ های مختلف را در تمامی دکوراسیون ها دارند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید سبک های مختلف را با تنوع رنگ در دکوراسیون استفاده نمایید. الیاف به کار رفته در این فرش ها آنقدر با کیفیت هستند که متناسب با تمامی سلیقه ها پاسخگو خواهند بود. استفاده از این فرش در دکوراسیون های سنتی هیچگونه منعی ندارد و حس راحتی را به مخاطبان القا می کند.
فرش های طلاکوب جزو بافته های جدیدی است که در مجموعه فرشیما با قیمت مناسب عرضه می شود و شما می توانید خریدی مقرون به صرفه را با قیمت کارخانه از این مجموعه تهیه نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-shaparak-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش