سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3509 رنگ کرم حاشیه مسی تراکم 2550

189 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش های ۷۰۰ شانه در تراکم های مختلف و با طرح ها و رنگ بندی های جذاب روانه بازار شده است. فرش کد ۳۵۰۹ یکی از نمونه فرش های ۷۰۰ شانه است که با حاشیه مسی در زمینه کرم توانسته است بیشترین طرفداران را به خود جلب نماید. این فرش زیبا با شانه ۷۰۰ در تراکم ۲۵۵۰ با به کارگیری پالت ۱۰ رنگ توانسته است گل های برجسته خود را در دکوراسیون در معرض نمایش گذارد.
استفاده از رنگ زمینه ی خنثی کرم و روشن جذابیت این فرش را بیشتر نموده و تار و پود های فرش در میان گل های رنگین از براقیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست گل های فرش را به صورت طبیعی و زنده جلوه می دهد.
الیاف هایبالک در برابر حرارت بالا، مقاومت بسیاری ندارد به همین خاطر ارتفاع خاب آن به نسبت گل بوته های فرش کم می‌شود و فرش به صورت سه بعدی یا همان گل برجسته نمایان می‌شود. در کنار این فرش روشن و کرم بهتر است از مبلمان تیره و دیگر اکسسوری های به رنگ تیره مانند سرمه ای، دودی و یا سبز تیره استفاده شود تا از بی روحی و یکنواختی رنگ کرم کاسته شود. خرید فرش ۷۰۰ شانه مخصوصاً این فرش زیبا برای خانه های نو عروسان پیشنهاد می شود اما انتخاب یک مرکز خرید معتبر برای افراد امری مهم است که باید به صورت زیرکانه و با هوشیاری انجام شود. مرکز خرید معتبر فرش فرشیما، گروه تولیدی فرش ماشینی است که تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای خریداران در معرض فروش قرار داده است.
فرشیما برای رفاه حال بیشتر بیشتر خریداران سعی نموده است تا با راه اندازی وب سایت رسمی خود از حضور فیزیکی خریداران جلوگیری کند و با صرفه جویی در وقت و هزینه های دیگر فرش را به صورت غیرحضوری خریداری نمایند. فرشیما ارسال رایگان، خدمات پس از فروش و ارائه ضمانت نامه اصل را جزء وظایف اساسی خود دانسته است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3509-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش