سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح گل بهار رنگ نقره ای تراکم 2550

136 بازدید6 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه گل بهار نقره ای طرحی زیبا از نقشه افشان با حاشیه بسیار باریک است که طرح فرش را شباهت بسیاری به فرش های بی حاشیه نموده است. این بافته زیبا در تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ مملو از گل های ریز و درشت رز (فرنگ) است که در کنار هر طرحی زیبا را به وجود آورده اند. گل های رز زرد، آبی، کرم و قرمز رنگ باعث شده است تا باغی پرگل را بر کف خانه تان پهن کند و مخاطبان محو تماشای بافته شوند.
این فرش به صورت گل برجسته بافته شده است و در چهار گوشه های فرش گلدان های پرگل حکاکی شده است. فرش نقره ای یکی از فرش های زیبا و جذاب امروزی است که با رنگ خنثی قابلیت ست شدن با طیف رنگ های مختلف را دارد و به راحتی شما می توانید از پالت ۸ رنگ برای جزئیات و اکسسوری ها استفاده نمایید.
برای ایجاد تعادل و هماهنگی بهتر است از رنگ های بنفش، صورتی، زرشکی، قرمز، آبی، زرد و سبز استفاده کنید و چیدمان جذاب تر و متعادل داشته باشید. طرح فرش شلوغ است؛ پس بهتر است از مبلمان به رنگ ساده و تک رنگ استفاده شود تا طرح فرش به خوبی پیدا باشد. فرش گل بهار با تراکم ۳۶۰۰ از محصولات مرغوب و مقاومی است که دارای کیفیت عالی با دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک می باشد.
این بافته به صورت گل برجسته است یعنی زمینه فرش از الیاف هایبالک بافته می شود و دارای ارتفاع کمتری نسبت به گل‌بوته های فرش است. هنگام لمس نمودن تار و پودهای فرش حس برجستگی در میان آنها به خوبی احساس می شود. این بافته در بسیاری از مکان های برگزاری مهمانی، سالن پذیرایی و محیط های رسمی استفاده می شود. استفاده از فرش گل بهار نقره ای با وجود گلهای رنگین در اتاق خواب حس آرامش و امنیت برپا‌می شود.
رنگ های طبیعی و زنده در فرش فضا را وسیع‌ تر و بزرگ تر نشان می دهند. این بافته در اتاق نشیمن، سالن پذیرایی و اتاق خواب استفاده خواهد شد و زیبایی و آرامش را به دیگران القا می کند. ترکیب این بافته شکلی هماهنگ و زیبا را با محیط ایجاد می کند و در کنار مبلمان و پرده ها تناسب و هماهنگی خاصی را برقرار خواهد نمود. این فرش بدون حاشیه با توجه به سلیقه شما فضا را منحصر به فرد و دلفریب می کند.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش