سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ساغر رنگ ذغالی تراکم 3600

171 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با وجود طرح های جدید و رنگ بندی های مختلف در میان فرش های دستباف گونه دیگر نگران کوچک بودن فضای محیط خود نباشید. فرش های ۱۲۰۰ شانه مجموعه فرشیما با طرح ها و رنگ بندی های مختلف محیط کوچک شما را بزرگ تر نشان می دهد. این بافته در وسعت دهی فضا به شما کمک می کند و دست شما رو برای چیدمان های وسایل در دکوراسیون باز می گذارد.
فرش ساغر زغالی با حاشیه های همرنگ و تیره خود چیدمان شما را به گونه ای تزیین می کند که دیگر نگران کوچک بودن محیط خود نخواهید بود. این بافته با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. رنگ زمینه لایت است و رنگ بندی ترنج نیمه لایت است. ترنج مرکزی دایره شکل است و دارای دو کتیبه و دو سرترنج است که به صورت کنگره ای طراحی شده اند.
ترنج فرش توسط شاخه های اسپیرال و نقوش ختایی و گل های شاه عباسی (اصفهان) طراحی شده است. البته این فرش دارای دو گردش اصلی و فرعی است و گردشی فرعی آن گل های رز را در بردارد که در میان شاخه های ختایی قرار گرفته است. طراحی زمینه فرش با ریزه کاری های خاصی صورت گرفته که به طره های فرش متصل شده است.
لچک های فرش دارای گل های بزرگی از شاه عباسی است که به یکدیگر متصل شده و به اصطلاح لچک طره است. در لچک ها از تکنیک گرادیانت استفاده شده و طیف رنگ ها را به حالتی خاص در هم ادغام کرده است. ترنج فرش زیبایی محصول را دو برابر کرده است؛ چراکه گل های طلایی این بافته را درخشان تر و پرنورتر می کند.
یکی از مزیت های اصلی این بافته لچک های همخوان با فرش است؛ از اینرو این فرش را بزرگتر و وسیع تر نشان می دهد. فرش ساغر در زمینه های مختلف بژ، متالیک و زغالی بافته می شود که هرکدام بر اساس زیبایی خود و نیاز و سلایق افراد در ابعاد مختلف استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متر انتخاب می شوند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-saghar-highbulk-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش