سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح روژینا گل برجسته رنگ بژ تراکم 3600

71 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش روژینا بژ محصولی از فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته با تراکم ۳۶۰۰ است که از سری فرش های با نخ ترک می باشد. رنگ زمینه ی فرش روشن و ملایم است که در دکوراسیون امروزی جایگاه ویژه ای دارد. این فرش زیبا با نخ ترک و در پالت ۸ رنگ بافته شده است و زیباترین طرح را در میان طرح های ترنج دار پدید آورده است. این فرش زیبا ترکیبی از طرح افشان و ترنج است که در زمینه فرش از رنگ های لایت و ملیخ استفاده شده است.
این طرح بی نظیر تفاوت بسیاری در ترکیب رنگ با دیگر محصولات آکرولیک دارد. در این فرش از رنگ هایی با طیف نزدیک به هم استفاده شده است و مناسب افرادی است که علاقه مند به رنگ های لایت می باشند. فرش روژینا با رنگ بژ مناسب افرادی است که در طراحی و چیدمان وسایل خود علاقه مند به اکسسوری هایی به رنگ روشن هستند.
طرح های به کار رفته در این فرش زیبا و مدرن توانسته است سلایق بسیاری از افراد را به سوی خود متمایل سازد و جایگاه ویژه ای را پیدا نموده است. این فرش زیبا بهتر است در مکان هایی که رفت و آمد در آنجا کم است استفاده شود زیرا رنگ ملایم و روشن آن در معرض آلودگی ها قرار نمی گیرد. رنگ بژ یکی از رنگ های کاربردی و خاص است که در دکوراسیون شما جذابیت ویژه ای پیدا می کند و به عنوان رنگ گرم و انرژی بخش محسوب می شود.
فرش روژینا با رنگ بژ راحتی و انرژی مثبت را به خانه شما می بخشد. این فرش زیبا انتخابی مناسب برای خنثی نمودن حس و حال های کسل کننده در خانه است و با طیف رنگ های وسایل تداخل نابجایی در دکوراسیون شما ایجاد نمی کند. این رنگ زمینه یک رنگ عالی برای منازل شماست که نظر افراد را به خود جلب می کند.
فرشیما مجموعه ای است که این فرش زیبا را به همراه محصولات دیگر به فروش می رساند. تعداد متنوعی از فرش های به رنگ بژ در این فروشگاه موجود است که انتخاب شما را بسیار آسان تر می کند. فرش روژینا بژ در ابعاد مختلف استاندارد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری قابل بافت است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-rozhina-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش