سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3311 گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 2550

140 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا در میان بافته های ترنج دار به دنبال یک فرش با حاشیه های همرنگ با زمینه بوده اید؟ فرش ۷۰۰ شانه دودی با حاشیه های دودی در تراکم ۲۵۵۰ با طرح ترنج و لچک دار از بافته های پرفروش مجموعه فرشیما می باشد. در این فرش زیبا و خوشرنگ از پالت ۱۰ رنگ استفاده شده و به صورت گل برجسته بافته می شوند.
فرش های ۷۰۰ شانه به دو صورت کف ساده و گل برجسته بافته می شوند که هر دو تا قبل از مرحله آهار دارای بافتی یکنواخت می باشند. در مرحله آهار و تکمیل این بافته ها در برابر حرارت بالا قرار می گیرند و ارتفاع قسمت هایی که در آن از الیاف هایبالک بافته شده است کاهش پیدا می کند. گلبوته های فرش از الیاف آکریلیک هیت ست بافته می شوند: لذا ارتفاع خاب آن ها ثابت باقی می مانند.
الیاف آکریلیک جزو الیاف های ضد حساسیت و بدون پرز دهی است که دارای ثبات رنگ می باشد و در مقابل گرما هیچگونه واکنشی از خود نشان نمی دهد؛ به همین خاطر در فرش های گل برجسته برای نامسطح نمودن بافت فرش از این دو الیاف در کنار هم استفاده می شود.
فرش های آکریلیک هیت ست از بافته های مرغوب و باکیفیتی است که از متریال های درجه یک بافته می شوند و از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. این بافته زیبا دارای یک ترنج نیمه لایت است که از گل های طلایی، آبی و کرم بافته شده است. رنگ زمینه فرش دودی است و رنگ های شاد در ترنج فرش خودنمایی می کنند که دارای دو سر ترنج است.
لچک های فرش طرحی گچ بری دارد و از رنگ طلایی و کرم و بافته شده است. لچک ها در چهارگوشه های فرش قرار گرفته اند و طرح فرش را زیباتر نموده اند. این بافته خوشرنگ و لعاب دارای دو حاشیه باریک به همراه دو زنجیره و یک حاشیه میانی می باشد. گل هایی که در حاشیه میانی استفاده شده است گل های شاه عباسی است که بدون هیچ خطوط دورانی طراحی شده است. مابین آنها گل های رز کوچک قرار گرفته است که از تیرگی زمینه دودی کاسته است.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش