سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح مارال طلاکوب رنگ دودی

84 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی مارال دودی طلاکوب از طرح‌های مدرن امروزی ترنج و لچک دار در 8 رنگ تولید و عرضه می گردد. این فرش ها 700 شانه هستند و با تراکم 2100 بافته می شوند. فرش ماشینی مارال طلاکوب در زمینه‌های سرمه‌ای، دودی و طوسی از سلسله فرش‌های ماشینی ارزان‌ قیمت می‌باشد که توسط دستگاه‌های مدرن تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. این فرش ها در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرند، به دلیل اینکه در تولید فرش مارال دودی از نخ ورژن استفاده شده است که این موضوع باعث شده یکی از فرش هایی باشد که همه ی افراد با هر نوع بودجه ای بتوانند آن را خریداری کنند. این موضوع بدین معنا نیست که فرش های مارال دودی طلاکوب از کیفیت پایینی برخوردار هستند، بلکه کاملا بالعکس است و استفاده از نخ ورژن استحکام و دوام این فرش ماشینی ارزان قیمت را بالا برده و زیبایی آن را دوچندان کرده است.
طرح منحصر به ‌فرد ترنج مرکزی فرش با رنگ طلایی نشان‌ دهنده خورشید تابان در میان برگ‌های تیره می‌باشد. رنگ طلایی منعکس‌ کننده نور در فضا است و فضا را نورانی می‌بخشند. رنگ طلایی انعکاس انرژی مثبت بر روح و روان مخاطب است و نشان و نمادی از قدرت و ثروت می‌باشند.
اگر علاقه‌ مند به دکوراسیون لوکس و مدرن هستید استفاده از فرش مارال دودی طلاکوب گزینه مناسبی برای محیط شما می‌باشند؛ به دلیل اینکه در بافت این نوع فرش ها از رنگ های زیبا و خنثی استفاده شده است که می تواند با انواع دکوراسیون مدرن همخوانی داشته باشد. فرش‌های ورژن دارای ضخامت عالی و ارتفاع خاب بلند هستند که این ویژگی راحتی و لطافت را در افراد ایجاد نماید. فرش مارال از این ویژگی مستثنی نیست و دارای لطافت و نرمی بسیاری است.
رنگ تیره زمینه باعث شده است که این فرش های زیبا برای مکان هایی که شلوغ هستند و ریخت و پاش زیادی دارند مناسب باشد. برای مثال آشپزخانه یکی از محیط هایی است که امکان کثبف شدن و از بین رفتن فرش زیاد است و می بایست باکیفیت ترین فرش ماشینی خریداری شود.
استفاده از وسایل دکوراسیون چون آباژور، مبل، پرده و کوسن‌ها در رنگ‌های متضاد و مکمل دودی و طلایی، می‌تواند جلوه زیبایی به چیدمان شما ببخشد. البته نکته ای که می بایست ذکر کنیم استفاده ی کم از رنگ طلایی در دکوراسیون است. چرا که استرس را به افراد القا می‌کند و از طرفی رنگ دودی یا خاکستری نیز کمتر در وسایل منزل باید استفاده شود تا از افسردگی و دل ‌زدگی محیط کاسته بشود.
مشتریان می‌توانند با توجه به اصول دکوراسیون داخلی بهترین چیدمان و شیک ‌ترین دکوراسیون را در فضای خود داشته باشند.
ترنج میانی فرش برخلاف طرح‌های ترنج و لچک دار دارای اشکال هندسی نمی‌باشد بلکه با طراحی هنر دست طراح با گلبرگ‌های زیبا ترنج ترسیم شده‌ است.
استفاده از فرش مارال دودی طلاکوب در فضای کوچک به‌ علت روشنایی و گرما بخشی رنگ طلایی، مناسب است و فضا را وسیع‌تر نشان می‌دهد اما توجه داشته باشید رنگ پرده و دیوارها حتما از رنگ روشن استفاده شود تا محدودیتی برای شما ایجاد نکند.
همانطور که پیش‌تر گفتیم، رنگ زمینه دودی توانایی ست شدن با تمامی رنگ‌ها را در طیف‌های گوناگون دارد و شما با توجه به نوع دکوراسیون و سلیقه خود می‌توانید از ترکیب رنگ‌های زیبا استفاده نمایید. از مزیت های فرش مارال طلاکوب این است که در ابعاد شش متری، نه متری، دوازده متری قابل خریداری است تا دست افراد برای خریداری این نوع فرش ها باز باشد.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش