سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3305 رنگ فیلی تیره تراکم 2550

26 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

در میان بافته های ماشینی با توجه به نقش و نگار و طرح های مختلف می توان فرش های ترنج دار را به عنوان یک فرش اصیل و قدیمی نام برد که توسط گل های طلایی رنگ به طرحی مدرن و کلاسیک تبدیل شده است. اینبار فرشیما فرش ۷۰۰ شانه کد ۳۳۰۵ فیلی تیره با حاشیه های دودی را جزو محصول پرفروش مجموعه معرفی می کند.
این بافته با رنگ جذاب فیلی قابلیت ست شدن با الوان مختلف را دارد؛ از اینرو در تمامی دکوراسیون ها، چینش زیبایی خواهید داشت. این فرش خوشرنگ و زیبا با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود که بافت آن به صورت گل برجسته است. فرش های گل برجسته دارای بافت های نامسطح و غیریکنواخت هستند که از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شوند.
رنگ های مختلفی در زمینه فرش به کار رفته که رنگ خنثی و تیره آن از رنگ های قابل مشهود می باشد. رنگ های خنثی قابلیت ست شدن در هر رنگ بندی در دکوراسیون را دارند و زیبایی آفرین منازل شما می باشند.
تناژ های خنثی در سبک کلاسیک، چیدمان شما را به سبک های مینیمال یا ساده و فانتزی تبدیل می نماید. رنگ فیلی به مرور زمان باعث ایجاد یکنواختی و دلزدگی در محیط می شود؛ لذا پیشنهاد می شود از رنگ های گرم و روشن در کنار این فرش استفاده نمایید. گل های طلایی که در فرش به کار رفته جذابیت فرش را افزوده است و زرق‌ و برق آن را بیشتر کرده است.
استفاده از این محصول در واحدهای لوکس و شیک یک گزینه بسیار عالی می باشد. فرش های طلاکوب جزو بافته های جدیدی است که در فرش تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. خرید طرح طلاکوب ۷۰۰ شانه با قیمت کارخانه خریدی اقتصادی را برای شما رقم می زند.
خریداران می توانند این بافت قیمت مناسب و کیفیت عالی را از مجموعه فرشیما تهیه نمایند. اگر تمایل دارید این بافته را برای خانه خود تهیه کنید پیشنهاد می شود روش غیرحضوری را انتخاب کنید تا با کاهش هزینه های جانبی این بافت را در اختیار گیرید. با حذف واسطه و دلالان در هزینه های خود صرفه جویی نمایید؛ چرا که خرید این فرش از فرشیما یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای شما خواهد بود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3305-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش