سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح سوسن گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 2550

46 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش سوسن ذغالی کد ۳۸۸۲ گل برجسته فرشی خوشرنگ مطابق نیاز خریداران در دکوراسیون های امروزی است که از محصولات ۷۰۰ شانه گل برجسته تراکم ۲۵۵۰ می باشد. ۱۰ رنگ زیبا در این فرش منحصربه فرد بکار برده شده است که مناسب دکوراسیون های کلاسیک و مدرن می باشد.
رنگ طلایی و کرم در میان شاخه های ختایی و پیچان در زمینه ذغالی طرحی زیبا را پدید آورده است. گل های زمینه افشان قابی پر از گل را به وجود آورده است که تماشای آن لذت بخش است.
دو الیاف مرغوب در فرش بکار رفته است که باعث بالا بردن کیفیت فرش می شود‌. الیاف آکرولیک هیت ست و هایبالک هر دو در این فرش استفاده شده اند. الیاف هایبالک در برابر حرارت بالا قرار گرفته و ذوب می شود به همین خاطر ارتفاع نخ خاب زمینه یک میلی متر کمتر می شود و فرش به صورت گل برجسته نمایان می شود.
یکی از فرش های مرغوب و باکیفیت فرش ۷۰۰ شانه سوسن ذغالی است که با بهترین تراکم یعنی ۲۵۵۰ بافته می شود. این فرش مرغوب مقاومت بسیاری در برابر پا خور بودن و نور شدید مستقیم آفتاب دارد لذا بافت فرش هیچگاه آسیب نمی بیند.
فرش گل برجسته طلاکوب یکی از فرش هایی است که امروزه در میان نوعروسان و جوانان طرفداران زیادی دارد و این فرش زیبا دکوراسیون شما را به صورت مجلل نشان می دهد. اگر تمایل به داشتن یک دکوراسیون مجلل و شیک دارید پیشنهاد می شود از فرش های طلاکوب استفاده نمایید. زیبایی و شباهت بسیار فرش سوسن زغالی به فرش دستباف و ریز بافت بودن آن شما را در یک خریدی مقرون به صرفه کمک می کند. گل های طلایی که در متن فرش بکار برده شده است بر روی شاخه های قوس دار پیاده شده و زمینه را جذاب‌تر نموده است.
خرید فرش از فرشیما مزیت هایی چون ارسال رایگان درب منزل، مشاوره رایگان، ارائه ضمانت نامه اصل و خدمات پس از فروش را به همراه دارد تا خریداران بتوانند با رفاه کامل فرش خود را خریداری نمایند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-sosan-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش