سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3520 رنگ فیلی روشن تراکم 2550

85 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه بسیاری از خریداران به دنبال بافته هایی هستند که به مدت طولانی از ترکیب رنگ آن لذت ببرند و محیطی سرشار از آرامش و شادابی را در محیط ایجاد نمایند. به این افراد پیشنهاد می شود از فرش ۷۰۰ شانه کد ۳۵۲۰ فیلی روشن با حاشیه های کرم لذت ببرند.
این فرش با تراکم ۲۵۵۰ در پالت نه رنگ جزو بافته های پرفروش فرشیماست که به صورت گل برجسته بافته می شود. طرح این فرش افشان است و مملو از گل های ریز و درشت طلایی رنگ، آبی، صورتی، کرم در زمینه فیلی می باشد. گل های فرش به صورت متقارن توسط خطوط های دورانی به یکدیگر متصل شده اند و بافت جدید را پدید آورده اند.
حاشیه های فرش کمرنگ تر از زمینه می باشد و با رنگ کرم جلوه ای خاص به رنگ زمینه فیلی بخشیده و از یکنواختی آن جلوگیری نموده است. برای اینکه از طرح این فرش دلزده نشوید می توانید در کنار این فرش از رنگ های متضاد یا مکمل استفاده نمایید که با دیگر وسایل دکوراسیون شما ست و هماهنگ باشد.
این فرش فیلی با گل های رنگی مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شده است؛ چرا که محیطی زنده و شادمانی را ایجاد نموده است. گل های آبی فرش هدایتگر آرامش و شادی به سوی اونهاست و در کنار لطافت بی شماری که این فرش دارد شما را با دنیایی از تاروپود های لطیف و ضخیم آشنا می کند.
این بافت با ضخامت ۹ الی ۱۰ میلی متر جزو بافته های ضخیمی است که به عنوان کفپوش تزیینی نیز استفاده می شود. این فرش افشان به صورت گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و دارای بافتی نامسطح است. زیبایی این فرش خیره کننده چشمان هر مخاطبی است که با رنگ های زنده هر بار از آن لذت می برند.
زیبایی خاصی در این آثار هنری پیداست و احساسات مثبتی را در دل شما برمی انگیزد. بر روی فرش گل های صورتی و آبی را مشاهده می کنید که آرامش و ثبات را حفظ نموده و در تعادل محیط نیز نقش بسزایی دارد.
برای خرید این فرش زیبا و جذاب می توانید هم اکنون به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و آن را به صورت غیرحضوری و یا حضور در فروشگاه تهیه نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3520-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش