سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح سپنتا رنگ فیلی

157 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از پر فروش ترین محصولات فرش ماشینی که در دسته فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش سپنتا رنگ فیلی است که با تراکم 2100 به فروش می رسد.
این محصول زیبا، فرش طرح افشان است که گل‌های زیبا و درخشان در سراسر فرش به‌ صورت قرینه پراکنده شده‌اند. مرکز فرش با یک ترنج کوچک و چندین گل خاص طراحی شده ‌است که مرکزیت گل‌های اطراف را به سوی خود می‌کشاند. رنگ فیلی به ‌تنهایی احساس ناامیدی و دلسردی را به مخاطب القا می‌کند اما در فرش سپنتا فیلی طراح هنرمند با ترکیب مناسب و به ‌جای رنگ‌های گرم و شاد بی ‌روحی را از رنگ فیلی زدوده و انرژی و شادابی را به آن بخشیده‌ است و فضا را به یک محیط آرام و گرم تبدیل نموده ‌است.
تفاوت این طرح افشان و طرح‌های دیگر نحوه ی قرار گرفتن گل‌ها به‌صورت دسته‌گل به ‌همراه برگ‌های جدا از هم می‌باشد. این گل‌ها بدون وجود شاخه‌های پیچان در کنار هم قرار گرفته و زمینه فرش را پر از گل‌های زیبا کرده ‌است. زمینه فرش باغی است پر از گل‌های بهاری که با تماشای هر گل طبیعت را یادآور می شود.
جذابیت طراحی فرش به حاشیه‌های کرم رنگ می‌باشد که اطراف این باغ را احاطه نموده ‌است. حاشیه فرش با طراحی همان گل‌ها به ‌صورت امواج کنار باغ فیلی سپنتا قرار گرفته و از بی‌روحی و یکنواختی فرش کاسته‌ است. رنگ فیلی رنگی کاملا خنثی و بی طرفانه است، به‌ همین‌ علت با تمامی رنگ‌های موجود قابلیت هماهنگی را دارد اما باید با توجه به اصول دکوراسیون داخلی و نوع چیدمان رنگ‌های وسایل چون پرده، مبل، دیوارها و شلف ها را انتخاب نمایید تا ترکیب زیبا و خلاقانه را خلق کنید و چشمان مخاطب را به خود خیره سازید.
رنگ کرم، دودی، نقره ای، طلایی، زرد، سرمه‌ای، نارنجی و صورتی رنگ‌هایی هستند که دلربایی محیط را بیشتر می‌کنند و شما عزیزان بیشتر از منظره لذت می‌برید.
اکنون جای دارد تا از مشخصات فرش ماشینی سپنتا و نحوه خرید این فرش زیبا سخن بگوییم. همان‌طور که اشاره شد فرش سپنتا با تراکم 2100 و 700 شانه با بهترین دستگاه‌های روز دنیا تولید می‌شود و این فرش در زمینه‌های سرمه‌ای، کرم، فیلی و دودی در ابعاد رایج شش متری، نه متری و دوازده متری به دست مصرف ‌کنندگان می‌رسد. مزیت این فرش قیمت ارزان اما با کیفیت می‌باشد. نخ ورژن به نسبت نخ های آکریلیک ارزان‌تر است؛ اما کیفیت بسیار خوبی دارد که این موضوع باعث شده ‌است مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید و از پرطرفدار ترین طرح‌های افشان شود.
ضخامت فرش با توجه به کیفیت متوسط، بسیار بالاست و ارتفاع خاب آن زیاد است به‌ همین خاطر نرمی و لطافت خاصی به‌ همراه دارد. این لطافت را می‌توانید به هنگام تماس فیزیکی با فرش احساس کنید. نخ ورژن پرزدهی بسیار کمی دارد و در هفته‌های اول پرز آن به اتمام می رسد. نخ ورژن بسیار براق است و این براقیت در طرح های افشان کارایی بسیاری دارد.
شفافیت فرش به‌ گونه‌ای است که اگر فرش را برای چندین ‌بار پی در پی بشویید، کدر نمی‌شود و زیبایی خود را از دست نمی دهد. خرید این فرش 700 شانه برای کسانی که همیشه به ‌دنبال تنوع در دکوراسیون هستند، توصیه می‌شود تا با هزینه کمتر فرشی مناسب تهیه‌ نمایند.
رنگ زمینه فرش مناسب مکان‌هایی همچون آشپزخانه، سالن پذیرایی. اتاق کودک و اتاق‌خواب می‌باشد و تنها نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که استفاده از طیف‌های خانواده فیلی یا دودی باعث دلسردی فضا می‌شود پس با رنگ‌های متضاد فضا را از یکنواختی خارج سازد.
فرشیما با طراحی جدید خود در زمینه فرش توانسته ‌است موفقیت زیادی را کسب نماید. این موفقیت را مدیون رضایت شما از کیفیت و قیمت فرش منتخب هستیم و سعی داریم تا با تلاش بیشتر، تمامی محصولات فرش ماشینی را در شانه و تراکم‌های گوناگون با قیمت مناسب و ضمانت ‌نامه کتبی ارائه و در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهیم.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش