سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح باغ معلق رنگ فیلی

156 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی باغ معلق فیلی 700 شانه با تراکم 2100 با طرح ترنج و لچک دار از پرطرفدار ترین فرش‌های ورژن محسوب می‌شود. در این طرح با استفاده از خشت‌های نامتقارن حاشیه‌های جذابی را ترسیم نموده ‌است. ترنج سفید فرش و نگین انگشتر در مرکز خود نمایی می‌کند و از دید مخاطب یک لحظه غافل نمی‌شوند. گل‌های ریز اطراف ترنج آنقدر ظریف و زیبا هستند که جذابیت این رنگ را چندین برابر می‌کند. زمینه فیلی فرش منقوش به طرح‌های ریزی است که توسط خطوطی شاخه‌های اسلیمی از هم جدا می شود و نقش دلربایی را در زمینه پدید آورده‌اند.
ترنج سفید فرش بی ‌روحی را از زمینه فرش رهانده و فضا را به یک مکان امن و آرام تبدیل کرده ‌است. فرش ورژن باغ معلق یکی از فرش‌های ارزان ‌قیمت و پرطرفدار 700 شانه می‌باشد که با کیفیت مطلوب در زمینه‌های کرم، سرمه‌ای و فیلی در 8 رنگ توسط دستگاه پیشرفته hcp تولید می‌شوند. کیفیت مطلوب و استفاده از نخ ارزان ‌قیمت ورژن مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده ‌است. امروزه بسیاری از افراد به ‌دنبال فرش مناسب قیمت و کیفیت قابل ‌قبول هستند تا کف ‌پوش های خود را با فرش بپوشانند و از سرما و گرمای محیط محافظت کنند، لذا فرش ورژن باغ معلق فیلی همچون فرش‌های ورژن طرح‌های ترنج و لچک دار تمامی این خصوصیات را در بر دارد و نیاز افراد را برآورده می‌نماید.
فرش ورژن باغ معلق در 3 ابعاد شش‌ متری، نه متری و دوازده‌ متری تولید می شود. کیفیت فرش‌ها در ابعاد هیچ تغییری نمی‌کند و تنها تفاوت آن‌ها قیمت فرش به دلیل تفاوت متراژ است. فرش باغ معلق یکی از طرح‌های نسبتاً شلوغ ترنج و لچک دار ورژن می‌باشد که استفاده از آن در آشپزخانه و اتاق پذیرایی‌های بزرگ توصیه می‌شود.
ضخامت فرش با نرمی فرش رابطه مستقیمی دارد از آنجایی‌که ضخامت فرش ورژن بالا می‌باشد نرمی فرش هم بیشتر است، لذا اگر در آشپزخانه ساعت‌های طولانی به سر می‌برید و دوستدار غذا خوردن دور هم هستید، فرش ورژن می‌تواند راحتی را برای شما به ارمغان آورد تا با نشستن روی فرش پاهایتان خسته نشود.
نکته ای که می بایست بدانید، این است که اگر مساحت اتاق پذیرایی شما عزیزان کم است و قابلیت پهن شدن با فرش را دارد، بهتر است دکوراسیون خود را به صورت خلوت و ساده چیدمان کنید تا فضای اتاق شما به صورت بازتر و وسیع تر دیده شود. همچنین استفاده از رنگ های روشن و طلایی در فرش می تواند به روشن تر شدن محیط منزل شما کمک شایانی کند. رنگ زرد در زمینه‌ی فرش نشانی از شور و نشاط است حس فوق‌العاده نابی در بینندگان القا می‌کند.
گل‌های ریز در خشت‌های حاشیه چنان براق و شفاف هستند که درخشندگی در فرش و زمینه‌ی آن موج می‌زند. اگر در مکانی شلوغ می‌خواهید فرش را پهن کنید که در معرض آلودگی و کثیف شدن است و نیاز به شستن های مکرر دارد، فرش ورژن در اثر شستن های بی‌شمار براقیت و لطافت خود را از دست نمی‌دهد و راحتی را به مدت های طولانی در زیر پاهای خود احساس می‌کنید. بسیاری از افراد منزل خود را بدون مبل و با سبک سنتی می‌پسندند، این‌گونه مناظر نیاز به فرش‌های لطیف و نرم دارد که از ویژگی‌های بارز فرش ورژن به دلیل ضخامت عالی می‌باشد که لطافت را در اختیار مصرف ‌کنندگان قرار داده ‌است.
با توجه به ارائه ضمانت ‌نامه توسط گروه تولیدی فرشیما مشتریان می توانند با خیال آسوده خرید فرش باغ معلق فیلی خود را به‌ صورت حضوری و یا از طریق فروشگاه اینترنتی انجام دهند. فرشیما فعالیت خود را فراتر از فروش فرش‌های 700 شانه ارزان قیمت ادامه داده و فرش‌هایی با شانه به شانه و تراکم بالاتر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. اما فرش های 700 شانه یکی از پر فروش ترین و بهترین فرش های موجود در بازار است. که می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش