سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ترلان رنگ نقره ای تراکم 3600

30 بازدید6 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ترلان نقره ای از سری محصولات ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ با طرح ترنج و لچک دار می باشد. این بافته باکیفیت و مرغوب که در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود جزو بافته های لوکس و طلاکوب نیز به شمار می آید. در مرکز فرش یک ترنج دایره ای شکل از گل های طلایی، سرمه ای و کرم وجود دارد که به همراه دو کلاله و سر ترنج طرحی زیبا در زمینه فرش را به وجود آورده است.
طرح فرش دو گردشه است و گردشه اصلی از گل های شاه عباسی و شاخه های اسپیرال طراحی شده است. گردشه فرعی گل های مخفی فیلی رنگی است که طرح فرش را شلوغ کرده است.
طرح فرش لایت است و دست شما را برای انتخاب رنگ تیره یا روشن برای هماهنگی دکوراسیون باز می گذارد. ترلان نمونه ای از بافته های باکیفیت و مرغوبی است که از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است. آکریلیک هیت ست از الیاف هایی است که از متریال های درجه یک بافته می شود و مقاومت بالایی را در برابر پا خور بودن دارد؛ لذا باعث افزایش طول عمر این بافته شده است.
این الیاف ضد حساسیت و بدون پرزدهی هستند و با خیال راحت می توانید این بافته را در اتاق سالمندان و اتاق کودکان استفاده نمایید بی آنکه ایجاد حساسیت نمایید. رنگ نقره ای محیط را جذاب و لوکس می کند و زیبایی چیدمان را دو چندان برابر می کند.
ترکیب فرش نقره ای با گل های طلایی در دکوراسیون های مدرن و سنتی قابل استفاده است؛ اما توصیه می شود هنگام استفاده از این فرش در محیط به چند نکته توجه کنید. اگر قصد دارید فرش طرح ترلان را در سالن نشیمن استفاده نمایید بهتر است آن را در مرکز زمین قرار دهید و با ترکیبی از مبلمان با رنگ های سازگار ترکیب نمایید.
فرش نقره ای با گل های طلایی یک حسی از شیکی را در اتاق خواب ایجاد می کند؛ لذا این بافته با تختخواب و پرده های اتاق هماهنگ کنید. اگر به دنبال یک جاذبه برای استقبال مهمانان هستید بهتر است از فرش های نقره ای با گل های طلایی ایده ایجاد کنید. به طور خلاصه استفاده از این بافته شیکی و لوکسی خاصی را به فضا بیافزایید و با ترکیب رنگ ها و الگوها بهترین چیدمان را خواهید داشت.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش