سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح سوگند رنگ فیلی

196 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش سوگند فیلی از سری فرش‌ های 700 شانه ارزان قیمت با تراکم 2100 در 8 رنگ می‌ باشد. این گلشن بی‌‌همتا در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری در زمینه‌ ی فیلی، سرمه‌ ای و کرم قابل بافت است. طرح این فرش زیبا ترنج و لچک دار است و با طرحواره متفاوت در ترنج محدوده زمینه فرش را منتهی به لچک‌ های سرمه‌ ای رسم نموده است.
جای دارد تا از هنر ایرانی با نگاره‌ های دستبافت گونه تمجید نماییم. در مرکز فرش گلدانی در یک قاب مدور سرمه‌ ای پنهان شده‌ و باعث خیره شدن چشمان تمامی مخاطبان در وهله اول می‌شود. فرش 700 شانه از بافته‌ های امروزی است که به ‌خاطر قیمت مناسب طرفداران زیادی را به سوی خود کشانده است و افزایش تقاضای افراد به وضوح دیده می‌شود.
دلیل این قیمت مناسب چه می‌ تواند باشد؟ همانطور که می‌دانید الیاف به‌کار رفته در فرش دارای تنوع بسیار زیاد است. یکی از این الیاف نخ ورژن می‌باشد که قیمت ارزانی دارد و علاوه‌ بر براقیت بالا دارای کیفیت قابل‌ قبولی هم می‌‌باشد. نخ ورژن عاملی مؤثر بر قیمت این فرش ارزان است. گره‌ های فشرده در کنار هم با تراکم 2100 بافت فرش را به‌ گونه‌ ای منسجم و یکدست نشان می‌ دهد. این نظم در بافت، لطافت فرش را بالا می‌ برد. ضخامت فرش ارزان‌ قیمت همیشه زبانزد فرش‌ های ماشینی است.
رنگ روشن زمینه فرش سوگند تیر شهابی در ظلمت فرش است و فرش را چراغانی می‌ کند. اگر محیط شما کوچک است فرش سوگند به‌ علت ادغام لچک با زمینه‌ ی فرش فضا را باز و وسیع نشان می‌ دهد. در مکان‌ های شلوغ و پر رفت‌ و آمد احتمال آلوده شدن فرش بسیار است؛ پس از فرش باید مراقبت‌ های ویژه شود.
رنگ کرم فرش صمیمیت در فضا را بیشتر می‌ کند و مناسب اتاق نشیمن و اتاق‌ خواب می‌‌باشد. اتاق کودکان نیاز به فرش لطیف و نرم دارند، لذا از کفپوش زیبای سوگند می توان کمک گرفت تا از آسیب به کودکان نوپا جلوگیری شود. گل‌ های آبی افشان در فرش فضا را آرام و متعادل می‌ سازد.
گل‌ های قرمز اشتها را افزایش می‌ دهند و شور و هیجان را در رنگ فیلی ادغام می‌ کنند؛ پس مناسب مکانی همچون آشپزخانه است. در گوشه‌ های فرش طرح بته‌ جقه که از ریزه‌ کاری‌ های بی نظیر در قالی‌ های قدیم است نقش لچک ها را بازی می‌ کند و در کنار رنگ آبی و سرمه‌ ای جلوه‌ ای جذاب به خود می‌ گیرد.
حاشیه‌ های فرش هم‌ رنگ گل های ترنج طراحی شده‌ اند و نغمه‌ خوان گل‌ های رنگارنگ در اطراف فرش بساط بهاری را برپا داشته‌ اند. اگر از فرش سوگند در محیط‌ های بزرگ استفاده می شود، می بایست از رنگ‌ های مکمل سرمه‌ ای، نقره‌ ای و آبی در اکسسوری ها در چیدمان بکار ببرید تا فضا را زیبا‌تر به نمایش بگذارد.
امروزه تهیه فرش‌ های ماشینی کاشان از فروشگاه‌ های معتبر اینترنتی و حضوری امکان‌پذیر است. یکی از این فروشگاه‌ های معتبر که خدمات پس‌ از فروش دارد مجموعه فرش فرشیما است. فرشیما با تنوع محصولات فرش ماشینی با توجه به سلایق خریدار نیازهای هر مصرف‌ کننده‌ ای را فراهم می‌ آورد. فرشیما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به فعالیت خود ادامه داده و با کسب رضایت مشتریان، موفقیت‌ های پیاپی کسب کرده است.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش