سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح نیلا رنگ فیلی

79 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی نیلا فیلی ۷۰۰ شانه ورژن یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های فرش ترنج و لچک دار است که از لحاظ زیبایی و استقبال بی شمار در تولید و عرضه در بازار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این طرح در زمینه‌های کرم، سرمه‌ای و فیلی ۸ رنگ توسط دستگاه‌های مدرن hcp با تراکم 2550 با نخ ورژن که ضد حساسیت می‌باشد بافته می‌شوند.
ترنج طرح نیلا بافته‌هایی از گل‌های ریزنقش و شادی می‌باشد که دسته‌گل‌های زیبایی را کنار هم پدید آورده و خورشید تابانی را در میان زمینه فیلی به نمایش گذاشته‌است. هنر طراح فرش با ترسیم نقوش اسلیمی و سنتی در سراسر فرش به‌ وضوح قابل ‌مشاهده می‌باشد
به کار بردن نخ ورژن در فرش ۷۰۰ شانه نیلا فیلی از قیمت نهایی تولید آن کاسته است و با قیمت مناسب و ارزان در اختیار مشتریان قرار گرفته‌است لذا دلیلی است تا در بین اکثر افرادی که به‌دنبال فرش ارزان‌قیمت هستند طرف‌دار زیادی داشته باشد
زمینه فیلی نیلا ۷۰۰ شانه رنگی خنثی است که توانایی هماهنگی با تمامی رنگ‌ها را در دکوراسیون منازل و ادارات دارند و با استفاده از رنگ‌های به‌کاررفته در بوم حاشیه می‌توانید رنگ دلخواه فضا را انتخاب نمایید و محیطی دل‌چسب را پدید آورید. رنگ آبی روشن در ترنج فرش همچون حوضی پر از آب در کنار جویبارهای سرمه‌ای رنگ را به عرصه نمایش گذاشته‌است. شاخه‌های پر از برگ‌های کوچک سفید اطراف ترنج شبنم‌های درخشان را یادآور می‌سازد. رنگ سفید در کنار رنگ فیلی بی‌روحی و یکنواختی فضا را کاهش داده‌است و روشنایی و نورانیت را روانه منزل شما نموده‌است. اگر در مکانی هستید که نورپردازی آن ضعیف می‌باشد و یا پنجره‌ای در آن تعبیه نشده‌است استفاده از فرش نیلا بهترین گزینه برای شما می‌تواند باشد. تا فضا را به بهترین نحو احسن نورانی کند و شما در کنار آرامش ای که این رنگ به شما القا می‌کند لحظات خوبی را در خاطرات خود به جای‌گذارید.
کمک گرفتن از رنگ‌های تیره‌ای چون سرمه‌ای در حاشیه‌های اطراف نمای فوق‌العاده ناب به فرش بخشیده‌است. وجود رنگ سرمه‌ای اقتدار را در کنار افزایش اعتمادبه‌نفس به افراد را در فضا پخش نموده و التیام آور اضطراب و افسردگی میهمانان و بینندگان شده‌است.
رنگ سرمه‌ای توانسته‌است در کنار رنگ فیلی حالت ایستایی و خنثی بودن فضا را به سوی گرمی محفل بکشانند. اگر محیط شما کوچک است به بطور مثال در ابعاد ۱۸ متر می‌باشد و تمایل به انتخاب فرش نیلا دارید پیشنهاد می‌شود به‌جای ۳ تخته فرش ۶ متر از ۲ تخته فرش ۹ متر استفاده نمایید تا مکان شما وسیع‌تر نشان داده شود و از طرفی با کمک گرفتن از رنگ‌های روشن مانند کرم، سفید و آبی تیتانیوم دکوراسیون شما شیک‌تر و محیط بازتر نشان داده شود.
لطافت و نرمی نخ ورژن در فرش نیلا فیلی چنان واضح است که شما راحتی را در زیر پای خود احساس می‌نمایید. افراد سالمند که نیازمند نشستن روی زمین می‌باشد و می‌خواهند به‌دور از سبک‌های مدرن، سبک سنتی را انتخاب نمایند فرش ایران می‌تواند با ضخامت عالی خود منزلشان را چون عایقی پوشاننده کف پوششان باشد.
فرش ماشینی نیلا ورژن ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ مناسب اتاق کودک به‌خاطر لطافت آن می‌باشد و کودکان بدون دغدغه از هر گونه دردی ساعت‌ها با اسباب‌بازی‌های خود در اطاق به سر ببرند و شکایتی از گرما و سرما و سفتی زمین نداشته باشند. براقیت نرخ ورژن در فرش ریخت‌وپاش‌های کودک شما را که باعث آلودگی فرش شده‌است را کمتر نشان می‌دهد و از کیفیت فرش‌ها مدت‌ها رضایت خواهید داشت. فرش را در ابعاد ۶متری، ۹ متری و ۱۲متری تولید و وارد بازار شده‌اند ازاین‌رو شما در منزل خود می‌توانید در قسمت‌های مختلف از سایزهای مناسب فضا استفاده نمایید و دکوراسیونی هماهنگ و چشم‌اندازی شگفتآنه داشته باشید. رنگ‌های شاد زمینه دست شما را در ست نمودن دیگر وسایل منزل و حتی کابینت‌های آشپزخانه باز گذاشته و لذت خود را زیبایی فرش تا بی‌نهایت کسب می کنید.
طرح شلوغ فرش باعث کمتر دیده شدن آلودگی‌های ریز می‌شود اما شما با این‌ وجود می‌توانید با خیال راحت به شستن فرش اقدام نمایید بی‌آن‌که از زیبایی و لطافت آن کاسته شود. استفاده از رنگ سبز، قرمز و آبی با توجه به اصول چیدمان دکوراسیون و ابعاد فضا و محیط می‌تواند بهترین محفل را به دیگران هدیه دهید؛ تنها کافی‌ست با توجه به سبک دکوراسیون منزل و اداره رنگ وسایل جانبی چون پرده، دیوار، مبل و کابینت‌های خود را گزینش نمایید و با درگیر نمودن رنگ‌ها در کنار هم شیک بودن را تجربه نمایید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش