سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح جدید نیلا رنگ فیلی

69 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش نیلا یکی از زیباترین فرش 700 شانه ارزان قیمت است که طنین‌ انداز طرح‌ های ترنج و لچک دار می‌باشد و با تراکم 2100 همچون آینه‌ ای زلال و صاف تار و پود های فیلی را در کنار هم چیده است. گلبوته های رقصان دست در دست هم دادند و ترنج میانی فرش را گلباران کرده‌اند. فرش نیلا در زمینه‌ های متنوع مناسب سلایق افراد با رنگ‌ های سرمه‌ ای، کرم و فیلی طراحی‌ شده است.
پالت 8 رنگ فرش نیلا این بافته دوست‌ داشتنی غنچه‌ های نشکفته را به‌صورت گلدسته های رنگین گردهم آورده و از سردی زمینه کاسته است. گل‌ های نارنجی طراوت و شادابی را به ارمغان می‌ آورند. هیجانات مخاطبان با وجود گل‌ های قرمز و نارنجی ستودنی است. فرش نیلا هر مهمانی را وا می‌ دارد تا صمیمیت و صداقت را به یکدیگر هدیه کنند.
ترنج مرکزی فرش مهتابی است که در تاریکی شب می‌ تابد و گل‌ های خندان در میان ابرهای بهاری تار و پود های براق را به گلبوته ها می آویزند. رنگ سرمه‌ ای حاشیه نمادی از اقتدار می‌باشد ترکیب آن با رنگ های روشن باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما عزیزان می شود.
فرش نیلا بافته‌ ای است از نخ ورژن که دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان است به همین خاطر فرش 700 شانه ارزان‌ قیمت دارای قیمت پایین‌ تری به نسبت فرش های 1200 و 1500 شانه دارد و همیشه از فرش‌ های پرطرفدار و پرفروش است. نخ ورژن در چندین سال اخیر در فرش‌ های ماشینی پرکاربرد بوده و باعث ایجاد رقابت در میان تولید‌کنندگان می‌ شود. این الیاف بی‌ نظیر دارای درخشندگی و براقیت بسیاری هستند، لذا فرش طبیعی و دستبافت گونه به‌ نظر می رسد.
اگر به‌ دنبال فرشی نرم و لطیف هستید، فرش نیلی فیلی دارای ضخامت عالی است که در طولانی‌ مدت با همین کیفیت باقی می‌ ماند. فرش نیلا یکی از طرح‌های پرفروش 700 شانه ارزان‌ قیمت است که با ارتفاع خاب بلند گره‌ ها و یکنواختی منظم بافت آن‌ ها مهربانی را با لطافت بی‌ حد و اندازه تقدیم نگاه پرمهر شما می‌‌کند. هرچه تراکم فرش کمتر باشد میزان نخ استفاده‌ شده در فرش کمتر است؛ پس وزن آن را پایین می‌ آورد.
از مزیت کم وزن بودن فرش می‌توان به حمل و نقل آسان و شست و شو بدون دردسر این فرش زیبا اشاره نمود. دکوراسیون‌ های خلوت در کنار فرش نیلا چیدمان منزل شما را بی‌ نظیر و جذاب می‌ کند و همیشه چشمان مخاطب را خیره می‌کند. آرامش و اطمینان توسط رنگ‌ های روشن فرش در فضا پخش می‌ شود و قلب پرتلاطم شما را در هیجانات شعف آمیز ادغام می‌ کند.
امروزه رنگ فیلی در میان طبیعت و صنعت فرش به کرار دیده می‌ شود و تک فام می‌ باشد. رنگ فیلی رنگی است با نماد سازش، صرفه‌ جویی و استقلال که به‌ تنهایی افسردگی و اندوه را روانه‌ ی روحیات افراد می‌ کند؛ اما با هنرمندی طراح در کنار رنگ آبی، نارنجی و زرد فضا به سوی گرما در حرکت است و انرژی را در افراد ایجاد می‌ کنند.
استفاده از ترکیب مناسب رنگ در اکسسوری ها اثرات مثبت بر روحیات افراد می‌ گذارد و خستگی و بی روحی را از آنها می‌ زداید. حاشیه‌ های متفاوت فرش که با لچک‌ های آن ادغام شده‌ است و گلدسته‌ ای آویزان با گل‌ های جذاب سوی ترنج در حرکت هستند و دل‌ ها را روانه‌ی شادابی و طراوت بی‌ نهایت می‌ کنند.
مکان‌ های پرتردد و شلوغ مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و راهرو که همیشه در معرض آلودگی هستند، می‌ توانند مفروش به فرش نیلا باشند و همیشه ظرافت گل‌ ها را در باغستان امید حفظ کنند.
فرشیا ارائه‌ کننده انواع فرش‌ های ماشینی با طرح‌ های جذاب و رنگبندی‌ های دلگشا می‌ باشد. فرشیما سعی نموده است تمام محصولات با شانه و تراکم‌ های متنوع را مطابق نیاز روز افراد وارد بازار کند و مصرف‌ کنندگان با قیمت مناسب از این سفره پر برکت بهره ببرد. فرش نیلا در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری تولید می‌ شود و در این فروشگاه معتبر عرضه می‌ شود.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش