سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح شهیاد جدید رنگ فیلی

160 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از طرح های زیبا و اصیل ایرانی که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار دارد، فرش طرح شهیاد به رنگ فیلی است. به طور کلی فرش‌ های 700 شانه ماشینی در تنوع رنگ و طرح توانسته است جایگاه والا و پیشرو در بازار فرش داشته باشد. فرش شهیاد فیلی با تراکم 2100 در پالت 8 رنگ شروع به درخشیدن نموده است. این طرح زیبا در قالب یک ترنج بزرگ و با حذف حاشیه‌ ها در میان دکوراسیون‌ های سنتی و مدرن خواستنی است. فرش شهیاد در زمینه‌ های جذاب سرمه‌ ای و فیلی ارائه می‌ شود و نیاز هر مخاطبی را مرتفع می‌ سازد.
فرش شهیاد فیلی به‌ علت داشتن ارتفاع خاب بلند ضخامت زیادی دارد. لطیف بودن فرش به سبب ضخامت عالی آن به وجود آمده است و سطحی نرم و مقاوم را ایجاد کرده‌ است. اگر می‌ خواهید در محفل‌ های گرم خود به جلسات دورهمی بپردازید و از صمیمیت بیشتری بهره ببرید می‌ توانید به‌ جای استفاده از مبل، فرش‌ های 700 شانه را استفاده کنید تا احساس نرمی و راحتی شما را در قعر آرامش پناه دهد.
غنچه های خندان، بوسه زنان بر ترنج مرکزی با رنگ‌ های آبی و قرمز درهم تنیده‌ اند و شاخه‌ های پر گل لبریز از گلدان‌ های خوش لعاب انتظار مهمانان را به نظاره می‌ کشد.
در کنار زمزمه‌ های عاشقانه فرش شهیاد وجود کیفیت بالای آن و عمر طولانی فرش با نخ ورژن مصرف‌ کننده را با خیالی آسوده در خرید همراه می‌ سازد. نخ ورژن دارای براقیت بالایی است، لذا گل‌ های زیبا و لایت را پرنور نشان می‌ دهد و شما را دعوت به حیات می‌ کند. نخ ورژن از الیاف باکیفیت و ارزان است که به‌ مرور زمان دچار رنگ‌ پریدگی نمی‌ شود و ثبات رنگ آن آزمایش شده‌ است.
نخ ارزان ورژن اثرات خوبی بر قیمت فرش گذاشته و باعث شده‌ است تا قیمت فرش کاهش یابد و تمامی اقشار جامعه از این باغ دلفریب بهره ببرند. تراکم فرش در جایگاه ویژه قرار دارد و وزن فرش را به نسبت فرش‌ های 1200 شانه کاهش داده است. وزن سبک فرش حمل‌ و نقل آن را آسان نموده و امکان شستن فرش ماشینی را به‌ صورت سنتی مهیا کرده‌ است.
رنگبندی‌ های جذاب فرش در کنار نگاره های خاص آن، شما را به وجد می‌آورد و مشتاق به تماشای این باغ پرگهر می‌ کند. رنگ فیلی رنگی خنثی و فراگیر است که قابلیت هارمونی با دیگر اکسسوری ها را دارد. ترکیب رنگ فیلی با گل‌ های قرمز و آبی نشانگر فضایی مطمئن و معتمد است که هیاهو و هیجان در روح و روان افراد را به درجه بالا می‌ رساند.
رنگ سرمه‌ ای که لوکس بودن فرش را تأیید می‌ کند و احاطه گر ترنج بزرگ فرش است باعث می‌ شود نقش فرش به صورت گل برجسته به‌ نظر بیاید. ابعاد مختلف شش متری، نه متری و دوازده متری فرش شهیاد فیلی را قابل تولید است و می‌توانید در فروشگاه اینترنتی فرشیما ثبت سفارش کنید.
ترنج فرش شهیاد به‌ قدری بزرگ است که تا لچک‌ های فرش ادامه دارد. لچک‌ های خوش‌ رنگ و هم‌ رنگ با ترنج مناسب دکوراسیون‌ های بزرگ است تا فضا را صمیمی و دلگرم نشان دهد.
چیدمان ساده می‌ طلبد تا در کنار شهیاد سرمه‌ ای دکوراسیون شیک و دلپسند برای خانواده‌ ها بیافریند. اگر دارای فضای کوچکی هستید، بهتر است از رنگ‌ های روشن در دیگر وسایل استفاده کنید تا فضا دلباز و وسیع نشان داده شود. زمینه‌ ی شلوغ فرش و چرک تاب بودن آن مناسب مکان‌ های شلوغ است تا کثیفی فرش به‌ وضوح پیدا نباشد.
فرش‌ های 700 شانه با تراکم 2100 و 2550 با طرح‌ های متنوع در بازار فرش به‌ نحوی زیبا جولان می‌ دهند. مشتریان عزیز می‌ توانند با دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش از دسته‌ بندی فرش‌ های ماشینی مطلع شوند و انتخابی آگاهانه در خرید خود داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی فرشیما تولید کننده ی انواع فرش های 700 شانه ارزان قیمت با نخ ورژن است که مشتریان عزیز می توانند در سریعترین زمان و بدون اتلاف وقت خریدشان را به صورت حضوری و یا آنلاین ثبت کنند. پس از ثبت سفارش شما کارشناسان ما در کمترین زمان فرش 700 شانه ارزان قیمت را درب منزل به شما عزیزان به صورت رایگان تحویل می دهند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش