سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح وینتیج مدرن رنگ طوسی تراکم 3600

188 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش پرفروش ۱۲۰۰ شانه وینتیج مدرن با رنگ زمینه طوسی از فرش های گل برجسته مجموعه فرشیماست که با تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود. رنگ بندی جذاب و منحصربه فرد آن در پالت ۸ رنگ باعث شد تا این فرش به صورت کهنه نما و یا قدیمی نمایش داده شود.
در نگاه اول فرش به صورت ابر و بادی است که گل بوته های طلایی در هاله هایی از رنگ طوسی افشانده شده اند و مخاطب را درگیر خود می کند. فرش وینتیج یکی از فرش های به روز و جدیدی است که با قرار دادن افکت بر روی طراحی، نقشی زیبا را پدید آورده است.
فرش طوسی مناسب تمامی دکوراسیون ها مخصوصاً فضاهای بزرگ است تا محیط را گرم، بانشاط و شاد نشان دهد. فرش ۱۲۰۰ شانه وینتیج با ضخامت کم جزء فرش های کم ضخامت است و دارای ظرافت بالایی می باشد. در طرح فرش از گل های طلایی استفاده شده است لذا فرش مدرن با نام فرش طلاکوب نیز شناخته می شود.
فرش تراکم ۳۶۰۰ در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک جایگاه ویژه ای دارد و با ترکیب رنگ های مختلف و هماهنگ با رنگ زمینه طوسی فضایی دلپذیر را پدید می آورد. فرش فانتزی مدرن وینتیج طوسی یک گزینه عالی برای دکوراسیون های امروزی می باشد. رنگ های جذاب و پر تعدادی که در زمینه این فرش دیده می شود، جلوه ای بی نظیر را به طرح فرش می بخشد.
طرح افشان فرش در کنار رنگ های سفید، کرم، آبی و صورتی نوای زیبا برای شما ایجاد می کند. در کنار رنگ های شاد و گرم می توانید فضا را لطیف و شاد نشان دهید. یکی از رنگ هایی که نمادی از آرامش و بزرگی است رنگ طوسی است که در دکوراسیون های کلاسیک و اسپرت جایگاه ویژه ای دارد. برای خرید این فرش زیبا می توانید از مجموعه فرشیما به صورت حضوری و غیرحضوری آن را سفارش دهید.
فرش ویتیج مدل در ابعاد استاندارد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری قابل بافت است و در صورت نیاز خریدار در ابعاد پادری و قالیچه بافته می شود. فرشیما یکی از فروشگاه های معتبر فرش کاشان است که تمامی محصولات خود را به قیمت کارخانه و با کیفیت عالی عرضه می دارد. برای خرید یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب همین الان به وب سایت رسمی فرشیما سر بزنید
https://carpetfarshima.com/product/rug-1200-reeds-vintage-modern-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش