سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آتوسا رنگ متالیک تراکم 3600

28 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون در میان بافته های فرشیما به دنبال یک فرش زیبای ترنج دار با لچک طره بوده اید که حاشیه فرش با رنگ زمینه همخوان باشد؟ در میان محصولات ۱۲۰۰ شانه مجموعه فرشیما فرش کد ۹۰۴۱ آتوسا متالیک با حاشیه همرنگ تراکم ۳۶۰۰ جزو بافته هایی است که دارای یک ترنج بسیار زیبا و لچک طره است که اطراف زمینه را در بر گرفته است.
حاشیه فرش رنگ متالیک طراحی شده و با طیف رنگ (گرادیانت) طراحی شده و از سایه روشن به سوی تیره طرحی زیبا را آفریده است. این بافته زیبا دارای یک گردشه فرعی است که زمینه فرش را شلوغ نموده است. ترنج مرکزی فرش که برگرفته از گل های کرم، طلایی و دودی رنگ به همراه دو شمسه یا سر ترنج در زمینه‌ فرش قرار گرفته است.
لچک‌های فرش به صورت سلسله وار زمینه فرش را دورتادور احاطه نموده و در گوشه های فرش از دو طیف رنگ تیره و روشن استفاده شده است. این فرش ترنج دار جزو بافته های بسیار زیبایی است که در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. فرش آتوسا دارای دو حاشیه باریک یا کناری به همراه دو زنجیره و یک حاشیه میانی به رنگ متالیک است.
حاشیه های باریک برگرفته از گل های شاه عباسی با گلبرگ های ریز است که سرتاسر فرش (زنجیره وار) در کنار هم قرار گرفته اند. حاشیه میانی طرح خاصی را ندارد بلکه با توجه به گردشه زمینه فرش طراحی شده و به صورت سایه روشن در همدیگر ادغام شده اند. این فرش دارای ساده بافی بسیار کمی است اما زیبایی بسیار خاصی را به خاطر حاشیه های کرم رنگ دارد.
ترکیب فرش متالیک با رنگ کرم فضا را جذاب تر و نورانی تر می کند و در کنار آن می توانید از رنگ های مکمل چون زرد و طلایی استفاده نمایید. متالیک رنگ خنثی هست و با تمامی اکسسوری ها و جزئیات منزل مانند مبلمان پرده و دیوار ست می شوند. فرش متالیک جزو بافته هایی است که قابلیت ست شدن با طیف رنگ های مختلف را دارد؛ پس دیگر جای هیچگونه نگرانی برای انتخاب وسایل زندگیتان نمی باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-atosa-highbulk-design-metallic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش