سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آزیتا رنگ بژ تراکم 3600

152 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بسیاری از خریداران هنگام انتخاب بافته های خود به دنبال یک محصولی هستند تا بتوانند محیط خود را وسیع و بزرگتر نشان دهند؛ به همین خاطر از طرح های افشان با طراحی متفاوت استقبال می کنند تا بتوانند بهترین چینش و دکوراسیون داشته باشند.
امروزه طرح های افشان با رنگ زمینه های خنثی و حاشیه های متفاوت بافته های بسیار جذابی را پدید آورده اند که در تکمیل زیبایی چیدمات تأثیر خاصی خواهند داشت. با محصول فرش آزیتا سیلور کد ۹۰۷۲ با حاشیه های بژ از محصولات پرفروش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان مجموعه فرشیما می توانید در وسعت دهی فضا کمک بسیاری نمایید.
حاشیه های فرش بسیار متفاوت از رنگ زمینه طراحی شده و حتی نقش مایه های فرش بسیار خاص می باشند. در حاشیه های فرش از چهار لچک استفاده شده است که هر کدام منقوش به گل های رز (فرنگ) طلایی هستند. گلدان هایی در این چهارگوش قرار گرفته که طرح فرش را بسیار متفاوت نموده اند.
این فرش افشان دارای یک ترنج مرکزی است که در اطراف این دایره گل های رز به شکل منحنی در کنار هم قرار گرفته اند. فرش آزیتا سیلور در پالت ۸ رنگ بافته شده که رنگ های اصلی آن بژ، سیلور، طلایی و سفید است.
این بافته دارای دو گردشه اصلی و فرعی است که گردشه اصلی آن شاخه های اسپیرال با گل های رز یا فرنگ طراحی شده است. در میان آن گلبرگ های بسیار ریز با رنگ های تیره به عنوان گردشه فرعی طراحی شده است. این بافته دارای یک حاشیه میانی بسیار بزرگ و دو حاشیه باریک است. این طرح بسیار متفاوت، منحصربه فرد و خاص است و نمای نزدیک این فرش باغ پرگل را پیش روی شما قرار می دهد و شما از دیدن آن لذت خواهید برد.
در مرکز فرش یک ترنج مرکزی با گل های طلایی قرار دارد و در چهار طرف آن گلدان هایی از گل رز سفید فرا گرفته و ساقه های پبچان اطراف آن پیچیده شده است. در متن فرش گل های رز به صورت گلدسته ای مشاهده می شود که بر روی شاخه های پیچان نقش گرفته اند؛ به همین خاطر فرش با نام فرش طلاکوب نیز شناخته می شود. فرش‌ آزیتا از بافته های پرفروش و ظریف در منازل امروزی است و جایگاه ویژه‌ ای دارد در صادرات دارد و جزو پرفروش ترین بافته ها است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-azita-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش