سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 1221 گل برجسته رنگ بژ تراکم 3600

66 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه کد 1221 بژ از فرش های مرغوب و باکیفیتی است که از دو الیاف آکریلیک هیت ست شده و هایبالک با دستگاه های پیشرفته بافته می شود. این فرش یکی از محصولات گل برجسته است که با تراکم 2550 در پالت 8 رنگ بافته می شود. 8 رنگ زیبا و اصلی در متن فرش به کار برده شده که باعث زیباتر شدن دکوراسیون شما می شود.
در طرح فرش از الیاف طلایی به وفور استفاده شده؛ لذا این فرش را با نام فرش طلاکوب شناخته می شود. فرش های طلاکوب در دکوراسیون های مدرن امروزی جایگاه ویژه ای دارد و دکوراسیون را شیک و لوکس نشان می دهد‌. از آنجایی که در این فرش از الیاف طلایی استفاده زیادی شده بهتر است در چیدمان خود از این رنگ کمتر استفاده نمایید و در کوسن، مبل و شال پرده از رنگ زرد نیز کمتر استفاده شود‌‌.
در کنار این فرش می توانید از رنگ های جذاب آبی، نارنجی، قرمز، صورتی، آبی و سرمه ای استفاده نمایید. اگر انتخاب شما دکوراسیون کلاسیک و رسمی است بهتر است از رنگ سرمه ای و یا آبی تیره استفاده نمایید.
فرش کد 1221 جزو فرش های ضخیم با ضخامت حدود 9 میلی متر است و نشست و برخاست روی فرش ایجاد خستگی در افراد نمی کند. ارتفاع تاروپود ها بسیار بالاست لذا باعث لطیف بودن فرش می شود. فرش های لطیف و ضخیم مناسب اتاق کودکان می باشد و در کنار رنگ های شاد مانند آبی و صورتی فضایی جذاب را برای آنها پدید آورد.
امروزه استفاده از فرش هایی با رنگ خنثی مانند بژ در تمامی دکوراسیون ها کارایی فراوانی دارد و مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. برای اینکه از این طیف رنگ زده نشوید بهتر است از رنگ های متضاد در اکسسوری ها استفاده نمایید.
الیاف هایبالک و آکریلیک هیت ست دو الیاف مرغوبی هستند که در این فرش بکار برده شده و باعث جذابیت فرش شده اند. این فرش در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است در صورت نیاز در ابعاد استاندارد کوچک نیز سفارش پذیر می باشد.
فرشیما علاوه بر تمام مزایایی که برای خریداران در نظر گرفته مشاوره رایگان توسط کارشناسان فروش را در برنامه اصلی خود قرار داد تا خریداران را برای انتخاب فرش دلخواهشان و متناسب با محیط راهنمایی کند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-1221-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش