سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح طناز طلاکوب دودی با تراکم 2550 آکریلیک

154 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش طناز دودی 700 شانه با زمینه افشان طلاکوب یکی از فرش های مدرن کاشان است که با تراکم 2550 بافته می شود. طرح فرش ظاهری بسیار دیدنی و نمای جذابی دارد که از فرش های پرفروش مجموعه فرشیما محسوب می شود. در طرحواره فرش نقوش اصیل ایرانی را با رنگ بندی مدرن و چشم نواز مشاهده می نمایید.
طرح افشان طناز مناسب کسانی است که علاقه مند به فرش مدرن هستند و می خواهند در دکوراسیون خود خاص و ناب باشند. فرش های 700 شانه افشان با طراحی منحصر به فرد و زیبا بدون لچک در تراکم 2550 معمولاً بافته می شوند که از پرفروش ترین طرح های افشان هستند.
یکی از رنگ های پرطرفدار سال، رنگ دودی است که ماهیتی مابین رنگ مشکی و سفید دارد. فرش طناز دودی به خاطر داشتن نقش و نگارهای سنتی در کنار رنگ بندی مدرن مورد توجه خریداران قرار گرفت و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شد. 9 رنگ زیبا در طرح فرش به صورت هنرمندانه به کار برده شد و توانست جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان پیدا کند.
رنگ زمینه ی فرش طناز، دودی است. لذا فرشی چرک تاب است؛ پس می توانید با خیال راحت در مهمانی های طولانی مدت خود از این فرش استفاده نمایید. رنگ دودی زمینه فرش نیاز به لکه گیری در کوتاه مدت ندارد و در مکان های شلوغ احتمال کثیف شدن آن بسیار کم است.
امروزه نوعروسان برای متمایز نشان دادن دکوراسیون خود فرش طلاکوب را در منازل استفاده می کنند. رنگ طلایی در زمینه فرش نمادی از انرژی و ثروت است و جزو فرش های فاخرانه دسته بندی می شود.
قیمت فرش طناز زودی طلاکوب نسبت به دیگر فرش ها تفاوت قیمت ندارد و از نظر کیفیتی نیز یکسان می باشد. برای خرید فرش زیبا طناز می توانید به فروشگاه فرشیما مراجعه نمایید و آن را بدون واسطه و مستقیم خریداری نمایید. یکی از مراکز معتبری که محصولات خود را با حذف دلالان و واسطه ها با قیمت کارخانه به فروش می رساند، گروه تولیدی فرش ماشینی فرشیما است.
این فروشگاه معتبر محصولات 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه در طرح ها و رنگ بندی های مختلف عرضه می کند و شما می توانید با ثبت سفارش محصول مورد نظرتان را با ارسال رایگان درب منزل دریافت نمایید و از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-tanaz-talakoob-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش