سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح رستا طلاکوب سرمه ای با تراکم 2550

188 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه طرح رستا طلاکوب در زمینه‌ ی سرمه‌ ای از جدیدترین طرح فرش طلاکوب است که با الیاف درجه یک به قیمت مناسب آکریلیک با تراکم 2550 بهترین انتخاب یک فرش ماشینی است. ترکیب بسیار زیبای رنگ سرمه‌ ای و طلایی ظاهری فوق‌العاده را برای این بافته ی ماشینی ایجاد کرده است که این موضوع باعث می شود تا با هر نوع دکوراسیونی ست شود.
نقشه ترنج و لچک دار از طرح‌ های پرفروش و اصیل ایرانی است که با ادغام رنگ طلایی طرفداران زیادی را به سوی خود سوق داده است. فرش دستباف با نخ مرغوب آکریلیک توسط دستگاه hcpx2 بافته می‌ شود و از کیفیت عالی برخوردار است. پالت جدید رنگ طلایی در رده‌ ی رنگ خنثی است که هارمونی زیادی با رنگ‌ های تیره مانند سرمه‌ای دارد. رستا در رنگ‌ بندی 8 رنگ در زمینه سرمه‌ ای روانه بازار شد.
در میان زمینه‌ ی سرمه‌ ای، ترنج طلایی واقعاً دلربا و کهربا است، به‌ گونه‌ ای که روشنایی بخش تیرگی فرش است و گلدسته‌ های ترنج که همانند قطره‌ ای در جام بلور سرمه‌ ای، خنده را بر لب مخاطبان می‌ آورد. رنگ طلایی دکوراسیون را لوکس و منزل شما را اعیانی نشان می‌ دهد. ترکیب زیبای فرش، صدها سخن در سیه مژگان فرش رستا طلاکوب دارد.
حاشیه‌ های فیلی فرش مناسب دکوراسیون‌ های مدرن و سنتی است تا هارمونی جذابی با دیگر وسایل منزل داشته باشند. زمینه‌ ی تیره فرش می‌ طلبد تا از مبلمان ساده و پرده‌ های روشن و آفتاب‌ گیر استفاده شود تا یکنواختی فضا به سوی تعادل در حرکت باشد. نگین گهربار طلایی در دو سوی ترنج خورشیدی نقش رستا متناسب با روحیات تمامی افراد رنگ‌ آمیزی شده‌ است و باعث ایجاد آرامش در منزل یا محیط کارتان می شود.
تنها باید توجه داشته باشید در ترکیب رنگ‌ های مکمل از رنگ‌ های مفید استفاده کنید تا اثرات مخربی بر روان مخاطبان نگذارد. فرش رستا با توجه به تراکم بالای آن برای مکان‌ های شلوغ و پررفت‌ و آمد تولید می‌ شود. محیط‌ هایی که همیشه نیاز به انرژی و قدرت دارند باید از رنگ طلایی و سرمه‌ ای در فضا استفاده کنند. رنگ طلایی فرش نمادی از مهربانی و مراقبت و دوست داشتن است؛ پس ضروری است در اتاق نشیمن، اتاق کودک و اتاق خواب از این فرش پرآوازه استفاده شود تا درخشندنی محیطتان را بیشتر کنید.
آشپزخانه در رنگ تیره سرمه‌ ای فرش می‌ تواند جلوه‌ ای همیشه تمیز به خود بگیرد و فرش با ظاهری دلپسند پهن باشد. اتاق نشیمن و پذیرایی لوکس بودن یک دکوراسیون را می‌ طلبد که در کنار رنگ طلایی فرش این نیاز برآورده می‌ شود. به طور کلی باید بگوییم که از قدیم تا به امروز کسانی از رنگ طلایی در دکوراسیونشان استفاده می کردند که خواهان محیطی اشرافی و شاهانه بوده اند و در واقع رنگ طلایی باعث ایجاد این محیط برای منزل یا محیط کار افراد می شود.
فرش رستا طلاکوب سرمه‌ ای 700 شانه در تمامی ابعاد کوچک و بزرگ تولید می‌ شود و تولیدکنندگان می توانند بنا به درخواست مشتری سایز های پادری را تولید کنند. فرش رستا دارای کیفیت بسیار بالایی است که در قیمت مناسب روانه بازار شده و طرفداران زیادی به او پیوستند. اکنون در کنار تمامی این مشخصات خریداران نیازمند یک فروشگاه معتبر هستند تا فرش رستا طلاکوب سرمه ای 700 شانه را به راحتی سفارش دهند.
گروه تولیدی فرش فرشیما در راستای اهداف خود و در چارچوب قوانین مجموعه انواع فرش‌ های ماشینی را با قیمت مناسب و با حذف واسطه‌ ها در فروشگاه برای خریداران مهیا کرده‌ است. تنوع فرش‌ ها در شانه و تراکم‌ های متفاوت باعث شده تا فرشیما از فروشگاه‌ های معتبر و پرطرفدار باشد و رضایت مشتریان را در اولویت برنامه‌ های خود قرار دهد. اکنون رستا طلاکوب سرمه ای 700 شانه با ابعاد گوناگون جلوه‌ گر منازل و ادارات شما می‌ باشد که در فرشیما با قیمت پایین‌تر از دیگر فروشگاه‌ ها قابل خریداری می باشد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش