سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح درباری طلاکوب فیلی با تراکم 2550

51 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

محصولی زیبا با طرح افشان که در گروه فرش 700 شانه تراکم 2550 جایگاه ویژه‌ ای پیدا کرده است، فرش درباری فیلی است که در پالت 8 رنگ و با استفاده از رنگ‌ های شاد و جذاب در میان دیگر محصولات خودنمایی می‌ کند. به‌ علت حذف ترنج و لچک از طرح درباری فیلی افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا کرده اند و از طرح‌ های پرفروش افشان به شمار می رود.
طرحواره پرنقش‌ و نگار فرش در سراسر زمینه ی آن به‌ صورت منظم پراکنده شدند و جذابیت فرش طرح درباری را افزایش داده اند. شاخه‌ های پیچان با گل‌ های طلایی فرش را لوکس جلوه می‌ دهد و مناسب مکان‌ های کوچک است تا بدون محدودیت ترنج، فضا دلباز و وسیع نشان داده شود.
استفاده از رنگ کرم در زمینه‌ ی فرش از بی‌ روحی رنگ فیلی کاسته و گرما بخش محیط شده‌ است و در میان درخشندگی رنگ طلایی چیدمان فاخر و شیک پذیرای مهمانان شما خواهد بود. حاشیه‌ های همرنگ با زمینه ی فرش نقش‌ های ریز را به‌ صورت ظریف در کنار هم چیده و نگاه هر بیننده‌ ای را به خود خیره می‌ سازد.
فرش درباری 700 شانه تراکم 2550 در رنگ‌ بندی‌ های مختلف و در ابعاد استاندارد دوازده متری، نه متری و شش متری تولید و عرضه می‌ شود. نخ استفاده‌ شده در فرش درباری فیلی نخ صد در صد آکریلیک هیت ست شده است که ضد حساسیت و عدم پرزدهی از مشخصات بارز آن می‌ باشد و مخصوص اتاق کودکان و افراد سالمند است که همیشه در معرض آسیب آلرژی می‌ باشند.
سؤالی که خریداران به‌ علت کمبود وقت کافی برای خرید و عدم امکان رفتن به فروشگاه‌ های متعدد از فروشنده می‌ پرسند که آیا می‌ توانند به‌ صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند؟ با جستجوی فروشگاه های معتبر چون فرشیما می‌ توانید تمامی محصولات خود را در وبسایت رسمی فرشیما مشاهده نمایید و با مقایسه قیمت محصولات دیگر فروشگاه‌ ها از قیمت پایین محصولات فرشیما آگاه شوید. با تماشای تصاویر با کیفیت هر محصول در وبسایت فرشیما نیاز به خرید حضوری ندارید و فرش مورد نظر را می توانید با قیمت درب کارخانه به‌ صورت ارسال رایگان درب منزل دریافت نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش