سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح رزیتا گل برجسته رنگ فیلی تراکم 3600

44 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

طرح رزیتا فیلی ۱۲۰۰ شانه از سری محصولات گل برجسته با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ می باشد. این فرش زیبا دارای یک ترنج مدوری است که با رنگ بندی متنوع مطابق با دکوراسیون های سنتی و مدرن طراحی شده است. فرش رزیتا از سری محصولات مرغوب و باکیفیت مجموعه فرشیما است که از الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
رنگ زمینه فرش یکی از رنگ های خنثی و محبوبی است که در این چند سال اخیر همیشه در بورس فرش ماشینی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این رنگ هیچ گاه از مد نمی افتد و تا اکنون قدیمی نشده است. این فرش زیبا با گل های خوش رنگ و لعاب زمینه فرش را مملو از باغ پرگل نموده است که وخاطبان را محو خود نموده است.
در مرکز فرش ترنج زیبایی از گل های صورتی وجود دارد که در کنار رنگ کرم زیبایی دکوراسیون شما را چندین برابر می کند. فرش رزیتا از فرش های محبوبی است که با رنگ های روشن فضای کوچک را بزرگ تر نشان داده و مناسب محیط های کوچک و بدون نورگیر می باشد.
این بافته متناسب با نیازهای خریداران در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و ۱۲ متری بافته شده و در صورت نیاز مشتریان در ابعاد کوچک تر قابل سفارش می باشد. از تولیدات خوش نقش مجموعه فرشیما طرح رزیتا است که از الیاف درجه یک با دستگاه پیشرفته بافته می شود.
این محصول باکیفیت از جدیدترین تولیدات فرش ماشینی است که با تراکم بالا مورد محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان واقع شده است. عامل مهمی که بر کیفیت فرش اثرگذار است تراکم بالا و جنس الیاف به کار رفته در این فرش می باشد که هر دو در کیفیت این فرش شناخته شده اند.
برای خرید فرش رزیتا گل برجسته کافیست هم اکنون به سایت فرشیما مراجعه نمایید و آن را در ابعاد مورد نظر سفارش دهید. آنچه مورد توجه خریداران واقع می شود قیمت مناسب این فرش است که در این مجموعه با قیمت مناسب و کارخانه و با ارسال رایگان عرضه می شود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-rozita-highbulk-design-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش