سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آروانا رنگ ترمه ای تراکم 2550

157 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

طرح ۷۰۰ شانه آروانا ترمه ای از بافته های ماشینی آکریلیک هیت ست تراکم ۲۵۵۰ می باشد. رنگ آمیزی این فرش با ترکیب به جای رنگ ترمه ای، سرمه ای، نقره ای و طلایی هارمونی زیبا را بر جای گذاشته و نمای ظاهری آن بسیار جذاب است. طراحی منحصر به فرد این نقشه ترنج دار سبب شد تا خریداران به سوی این فرش کشانده شوند و با استقبال بسیار رو به رو شود.
فرش آروانا در پالت ۹ رنگ و در ابعاد مختلف شش متری، نه متری و دوازده متری و دیگر ابعاد استاندارد کوچک بافته می شود. در مرکز فرش ترنج چند پری را مشاهده می کنید که چون خورشید تابان می درخشد و در نورپردازی و وسعت دهی فضا کمک بسیاری می کند.
بهتر است بدانید این فرش ضخیم و لطیف دست بافت گونه از ضخامت حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر برخوردار است و دارای لطافت مطلوبی می باشد. این فرش به خاطر تراکم بالا جزو فرش ظریف نیز بشمار می آید؛ پس با خیال راحت آن را در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده نمایید.
از میان محصولات مختلف ترنج دار طرح آروانا به علت استفاده از الیاف طلایی بسیار متفاوت از دیگر بافته ها است و جزو فرش طلاکوب بشمار می آید. از مشخصات کلی این فرش ثبات رنگ و مقاومت بالا در برابر پا خور بودن است. طرح آروانا با نقشه جذاب خریداران را به سوی این طرح چشم نواز کشانده و فضای ساده دکوراسیون را توسط گل های شاد درون فرش خاص نموده است.
گل های رز فرنگ در فرش به کار رفته به خاطر الیاف مرغوب زنده و طبیعی جلوه می دهد. از رنگ های مکمل این فرش می توان به آبی، نقره ای، طلایی، کرم، زرد و صورتی اشاره نمود. خرید فرش به قیمت کارخانه با توجه به کیفیت بالا مزیتی برای خریداران است که در مجموعه فرشیما امکان پذیر است.
فرشیما محصولات خود را به قیمت تولیدی در ابعاد مختلف به فروش می رساند. تمامی فرش های موجود در فروشگاه فرشیما از بهترین نخ با دستگاه های پیجیده تهیه شده اند. با خرید از فرشیما از تحویل سریع محصول خریداری شده لذت ببرید و از تجربه خوب خرید لذت ببرید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-arvana-design-cashmere-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش