سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3524 رنگ فیلی روشن تراکم 2550

31 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 کاشان یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که تمامی خریداران پیش از انتخاب فرش به آن توجه می کنند و می خواهند فرشی با مناسب ترین قیمت را خریداری کنند. این فرش فیلی روشن نمونه ایی از بافته 700 شانه با تراکم 2550 می باشد که با ترکیب رنگی زیبای خود توانسته دکوراسیونی شیک و مجلل را برای خریداران محترم رقم زند.
امروزه فرش افشان در رنگ بندی ها و طرح های مختلفی بافته می شوند که با ریزه کاری های خاص و جزئیات دقیق منزل شما را به یک محیطی جذاب و خاص تبدیل می کنند. فرش فیلی روشن با حاشیه های همرنگ فضا را جذاب‌تر از آنچه هست می کند و در کنار گل هایی که در فرش به کار رفته فضا را شاد و آرام می کند.
اینبار فرشیما فرش فیلی ۷۰۰ شانه را با تراکم ۲۵۵۰ با طرح افشان در پالت ۱۰ رنگ تولید و روانه بازار نمود. این بافته به صورت گل برجسته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری بافته می شود. یکی از مزیت های اصلی این بافته زنگ خنثی زمینه است که در ترکیب با رنگ های گرم و شاد می تواند دکوراسیون شما را شیک و جذاب نماید.
رنگ های فیلی چه تیره چه روشن بعد از مدتی ایجاد یکنواختی و دلزدگی می کند؛ به همین خاطر طراح با هنرمندی خود در این بافته از گل های زرد، آبی و قرمز استفاده نموده است تا جذابیت فرش را بیشتر نماید. طرح فرش همانطور که گفته شد افشان است یعنی بدون لچک و ترنج مرکزی بافته شده است.
گل های افشان در این فرش گل برجسته با شاخه های پیچان و اسپیرال های منظم در سطح فرش پراکنده شده اند و گل های ریز و درشت از رز (فرنگ) می باشد. این بافته دارای دو گردشه است که گردشه اصلی آن گل های رزی است که در کنار هم بافت زیبا را ایجاد نموده است. ساقه های منحنی نیز از گل های شاه عباسی فیلی رنگ تیره طراحی شده است که طرح فرش را شلوغ و جذاب تر نموده است.
مجموعه فرشیما تمامی تلاش خود را می کند تا بتواند بهترین تجربه از خرید فرش اکریلیک را برای خریداران محترم رقم زند و باعث ایجاد دکوراسیونی ناب و هیجان انگیز برای آنان شود.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش