سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح مارال رنگ طوسی

50 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی مارال طوسی با طرح ترنج و لچک دار از سری فرش‌های 700 شانه ارزان قیمت با تراکم ۲۱۰۰ و هشت رنگ می‌باشد. طرح مارال در زمینه‌های طوسی، دودی، سرمه‌ای و کرم تولید و در اختیار مشتریان عزیز با توجه به نوع دکوراسیون منزل و اداره قرار گرفته ‌است.
این موضوع باعث شده است تا دست افراد در انتخاب این فرش ماشینی زیبا باز باشد و بتوانند سریع و آسان خرید خودشان را نهایی سازند.
وضعیت فرش 700 شانه ارزان قیمت مارال طوسی با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مورد قبول آن است. فرش مارال طوسی با حذف هزینه‌های دلالان و واسطه‌ها و استفاده از نخ ورژن با کیفیت و رقابت خود را در عرصه فرش آغاز نموده ‌است و توانسته‌ با کسب موفقیت و پیشرفت در این حوزه، فرش با قیمت ارزان تولید نماید.
ویژگی نخ ورژن براقیت و شفافیت در بافت فرش است به‌ گونه‌ای که گل‌های طرح فرش جذاب‌تر نشان داده می‌شود و زیبایی آن انگشت‌ نمای مخاطب می‌شود.
فرش ۷۰۰ شانه مارال دارای ضخامت عالی و ارتفاع بالایی است که موجب راحتی در هنگام نشستن و احساس نرمی به ‌هنگام لمس کردن است. نرمی فرش مناسب افراد سالمند و کودکان است که هر لحظه امکان زمین خوردن آن‌ها و آسیب دادنشان وجود دارد؛ همچنین باید بگوییم که استفاده از نخ ورژن باعث شده تا از پرزدهی فرش نیز کاسته بشود و سلامتی شما عزیزان را به خطر نیندازد.
طرح متفاوت ترنج فرش هنر اسلیمی ایرانیان را در فرش به ‌خوبی نمایش می‌گذارد و چشم‌ها را به خود خیره می‌سازد به ‌گونه‌ای که ذهن درگیر گلبرگ‌های جذاب آن بشود.
رنگ طوسی بافته ‌شده در زمینه‌ی فرش قابلیت هماهنگ شدن با دیگر رنگ‌ها را دارد، لذا هر نوع دکوراسیونی را می‌توان در منزل و اداره اجرا نمود و بدون محدودیت ترکیب رنگ‌ها را در دکوراسیون داخلی بکار برد.
ترنج هشت رنگ مرکزی فرش ترکیبی از اشکال هندسی متقارن است که منتهی به یک دایره می‌شود و چون انوار خورشید به اطراف کشانده می‌شود.
اطراف این ترنج دایره ‌مانند گلبرگ‌های دودی آن را احاطه نموده‌ است که ترنج را کامل کرده ‌است و زیبایی فرش را تکمیل نموده‌ است. لچک‌های فرش که تنها گوشه‌های زمین را فرا گرفته‌، هم‌رنگ با ترنج مرکزی هستند که طراحی فرش در این رنگ ‌بندی فضا را نورانی و شاداب نشان می دهد.‌
زمینه طوسی فرش همراه با گل و برگ‌های جدا از هم با رنگ نقره‌ای در سراسر فرش مناسب انواع دکوراسیون‌های سنتی، شیک و مدرن می‌باشد.
رنگ طوسی رنگی فراگیر و خنثی است که در کنار دیگر عناصر و اکسسوری ها می تواند آرامش و اعتماد را به دیگران هدیه دهد. البته قابل ‌ذکر است که استفاده حداکثر از رنگ طوسی و هم‌خانواده آن فضا را دلگیر و یکنواخت نشان می‌دهد لذا باید از رنگ‌های متضاد و گرم استفاده شود تا مانع از این دل‌ زدگی مخاطبان شود.
به‌کارگیری اصول و قواعد چیدمان و دکوراسیون داخلی کمک شایانی به شما در نحوه چیدمان و تاثیرگذاری بر روحیات شما دارد؛ تنها کافی‌ست با کمی دقت و صبر و حوصله تزئینات و چیدمان خود را انجام دهید.
فرش مارال طوسی دارای مزیت دیگر می‌باشد و این‌که در ابعاد استاندارد شش ‌متری، نه متری و دوازده‌ متری قابل‌ تولید می‌باشد و با توجه به ابعاد فضای منزل می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش